نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه عملیات آبگیری سد کوثر بعد از سال‌ها انتظار در این شهرستان به انجام برسد.
کد خبر: ۲۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 14 April 2015

به گزارش فارس، جلیل جعفری‌بنه خلخال در بازدید از آخرین مراحل تکمیل سد کوثر در گیوی اظهار کرد: سال 94 چند طرح مهم در خلخال و کوثر به بهره‌برداری می‌رسد که سد گیوی یکی از آنهاست که با حضور صالح معاون امور استان‌های سازمان مدیریت و برنامه از طرح‌های در حال اجرای دو شهرستان بازدید کرده و فرایند آبگیری سد گیوی را عملاً آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: تاخیر در فرایند آبگیری سد صرفاً به دلیل مشکلات فنی بود که با حل این معضل در هفته اول اردیبهشت این اتفاق مبارک صورت خواهد گرفت و کل کارهای ساختمانی سد در فصل کاری سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می‌رود با آغاز آبگیری سد مسئولان استان به ویژه شرکت آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های مسئول بحث شبکه پایاب و آبیاری این سد را تکمیل کنند.

جعفری‌بنه خلخال تصریح کرد: امسال به لحاظ اینکه برخی طرح‌های مهم از جمله سدهای گیوی در کوثر و بفراجرد در خلخال، جاده خلخال فیروز، بیمارستان 32 تختخوابی کوثر، درمانگاه جدید هشتجین و چندین طرح دیگر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید سال خوبی در توسعه زیر ساخت‌های خلخال و کوثر محسوب می‌شود.

وی گفت: بازدید از پروژه‌های در دست اجرا و بررسی راه حل‌های تسریع در روند امور به همراه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور قطعا از اولویت‌های مهم ما در دو شهرستان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار