کد خبر: ۲۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 14 April 2015
استاندار خوزستان از آغاز تغییرات برخی مدیران اجرایی استان طی سال جاری خبر داد.

عبدالحسن مقتدایی سه شنبه در سفر به شهرستان های آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها در خصوص تغییر برخی مدیران دستگاه های اجرایی، گفت:پیشنهادهایی در برخی موارد ارائه شده است.

وی ادامه داد:به دلیل اینکه امسال انتخابات مجلس برگزار می شود، لازم است این تغییر به گونه ای باشد که هم مردم، تحول را احساس کنند و در مجموع به روند خدمت به شهروندان خدشه ای وارد نشود.

مقتدایی ادامه داد:در این تغییر باید بتوانیم مجموعه را برای برداشتن گام های تحول، هماهنگ کنیم.

استاندار خوزستان در ادامه سخنانش با بیان رویکرد دولت در توسعه مناطق محروم، افزود:تاکید مسئولان استانی در این مناطق، اجرای طرح توسعه پایدار است که این طرح در 12 شهرستان عملیاتی می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد:توسعه پایدار و رونق همه جانبه استان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته طی سال جاری با قوت بیشتری اجرا می شود.

وی اظهار داشت:سال گذشته نیز چند تفاهم نامه با دستگاه های ملی امضا شد که وزارت راه و شهرسازی شامل بخش های ریلی، هوایی و جاده ای از این موارد است.

استاندار خوزستان همچنین از گسترش شهرک های کشاوری در استان طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد:به همین منظور، 15 منطقه هدف مشخص شده است و تلاش می کنیم، حداقل پنج شهرک طی سال جاری عملیاتی شود.

وی گفت:در این طرح از امکانات شهرستان های هجوار استفاده می شود و اگر شهری زمین مناسب کشاورزی دارد و شهرستان همجوار آن نیروی انسانی در اختیار دارد، امکانات این دو شهرستان با هدف رونق همه جانبه شهرستان ها استفاده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار