فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی، بزه‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه سر صحنه آماده و مهیاست و سعی می‌کند با راهکارهای مختلف این آسیب‌ها را به حداقل برساند.
کد خبر: ۲۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 17 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سردار حسین اشتری عصر امروز در سفر به اردبیل و در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: تلاش حداکثری داریم تا منویات مقام معظم رهبری را در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت امنیت پایدار تحقق ببخشیم.

وی تصریح کرد: مدال افتخار پلیس ولایتمداری، خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و توجه به مشارکت بالا در تأمین امنیت در صحنه‌های مختلف است و از همین رو لحظه‌ای از برنامه‌ها و اهداف خود کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده نیروی انتظامی، استان اردبیل را استان ولایی، دارای انسان‌های مؤمن، متدین و ملزم به رعایت اصول و مبانی اخلاقی بیان کرد و گفت: این استان یکی از استان‌های امن و در عین حال کم جرم کشور است به طوری که هم در مرزها و هم مناطق شهری و روستایی استان اردبیل ضریب بالای امنیت اجتماعی را شاهد هستیم.

اشتری افزود: طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی بدون کوچکترین عقب‌نشینی از برنامه‌ها و هدف‌گذاری آن اجرا می‌شود چرا که ما در برابر این ملت و اراده ایمانی آنها قسم خورده‌ایم که با هنجارشکنان و افرادی که امنیت روحی، ‌روانی جامعه را مخدوش می‌کنند، مماشاتی نداشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پلیس در قدم اول با رویکرد پیشگیرانه و در گام‌های بعدی مقتدر و با صلابت در صحنه حاضر است و از امنیت پایدار این ملت دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ‌امروز پلیس در هر جبهه‌ای که حضور دارد مقتدر و با صلابت انجام وظیفه می‌کند و پیام پلیس برای عموم مردم همراه با تأمین امنیت و آرامش و برای متخلفان همراه با رعب و وحشت و برخورد جدی است.

اشتری امنیت مرزهای شمالی استان اردبیل را در سایه مجاهدت مرزبانان غیرتمند یادآور شد و گفت: استان اردبیل از درجه امنیت بسیار بالایی در بین استان‌های کشور برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار