معجزه ای که یک نفره ایجاد نمی شود؛
تابناک: باید به دنبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و پاسخگو باشیم که چرا سرمایه‌گذاران باید به مشهد و تبریز فعالیت داشته باشند و اصفهان در این زمینه خواب باشد؟!.
کد خبر: ۲۳۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 23 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان با حضور در مناطق 1، 3، 5 و 6 شهرداری اصفهان، مدیران جدید این مناطق را معارفه و از زحمات مدیران قبلی تجلیل و قدردانی کرد.

مسئولان شهرداری با نوآوری پاسخگوی نیاز جدید شهرداران باشند

جمالی‌نژاد در آئین تودیع و معارفه مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیر قبلی (فضل‌الله محلوجی) و مدیر جدید (منصور نجفی) منطقه 6 شهرداری اصفهان هر دو از لایه‌های پایین مدیریتی در شهرداری ارتقا یافته و خاک مدیریت شهری را خورده‌اند، اضافه کرد: هر دوی این مدیران را می‌توان از ذخایر ارزشمند شهرداری اصفهان به شمار آورد.

وی با اشاره به اینکه هزینه و درآمدهای شهرداری در مناطق 5 و 6 شهرداری اصفهان بالاست، ابراز کرد: این مناطق، مناطق کلیدی و حساس هستند و انتظارات بالای شهروندان از مدیریت شهری کار را در این مناطق سخت می‌کند.

شهردار اصفهان خلاقیت و نوآوری را لازمه ارتقای فعالیت‌های مناطق شهرداری دانست و اضافه کرد: باید خود را باور کنیم و از هاله بسته دور خود پیچیده خارج شده تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای جدید شهروندان باشیم.

مدیران مناطقه از پرداختن به حاشیه‌ها دوری کنند

وی در آئین تودیع مدیر منطقه 5 اصفهان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیر این منطقه اظهار کرد: آقای عصارزادگان در لایه‌های مختلف مدیریتی شهرداری اصفهان حضور داشته و کارنامه خوبی را نیز از خود به جای گذاشته است.

شهردار اصفهان حمیدرضا فرهنگ، مدیر جدید منطقه 5 شهرداری اصفهان را نیز فردی سخت‌کوش و باسابقه در فعالیت‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: باید توجه داشت که در شهرداری اصفهان همه فعالیت‌ها بی سر و صدا و به دور از حاشیه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در چشم‌انداز برنامه اصفهان 1400 و اصفهان 95 کلیدواژه‌های مسئولیت‌پذیری، سرسبزی، سالم بودن، هوشمند سازی و ... در دستور کار است، ادامه داد: از این رو برای رسیدن به اهداف این برنامه‌ها نیازمند اقدامات مشترک و هم‌راستا در مدیریت شهری هستیم.

آسیب‌های اجتماعی اساسی‌ترین اتفاقات ناگوار زیرپوستی شهر اصفهان

جمالی‌نژاد آسیب‌های اجتماعی را از اساسی‌ترین اتفاقات ناگوار زیرپوستی شهر اصفهان دانست و گفت: باید توجه داشت که همگان و حتی خانواده‌های تک‌تک مسئولان در معرض این آسیب‌ها قرار دارند و باید رفع این آسیب‌های دغدغه اصلی همه مسئولان باشد.

وی در ادامه خود را خادم شهروندان عنوان کرد و افزود: همه کارمندان شهرداری نیز باید این دید را داشته باشند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه منطقه 5 به دلیل زندگی ادیان مختلف در این منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: همچنین در عین حال شاکله مدرن شهر نیز در این منطقه است که این موضوع همت مضاعفی را برای آبادانی هر چه بیشتر ابن منطقه می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اگر رضایتمندی در منطقه‌ای نیست همه مقصر هستند، اضافه کرد: در این صورت باید همگان کمر همت را ببندند و دلسوزانه کار کنند.

به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم

جمالی‌نژاد در ادامه در آئین تودیع (حمید رضا فرهنگ) و معارفه مدیر جدید (حمید عصارزادگان) منطقه یک شهرداری اصفهان، انجام پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در شهر اصفهان را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: این امر در صورتی محقق می‌شود که خانواده شهرداری همراه، همدل و صمیمی در کنار یکدیگر کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان نباید در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های خارجی و داخلی از دیگر کلانشهرهای کشور عقب بیفتد، اضافه کرد: باید به دنبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و پاسخگو باشیم که چرا سرمایه‌گذاران باید به مشهد و تبریز فعالیت داشته باشند و اصفهان در این زمینه خواب باشد.

شهردار اصفهان رفع معضلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا در اصفهان را نیازمند اتحاد و همدلی مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: من به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم و باید تمام همت مجموعه شهرداری این باشد که شبانه‌روزی کار کند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه یک شهرداری اصفهان مردمانی اصیل و بومی زندگی می‌کنند، افزود: باید توجه داشه باشیم که چنانچه حاشیه در این منطقه وجود نداشته باشد، می‌توان به اهداف خوبی دست یافت و از این رو به هیچ‌عنوان نباید اجازه ورود به حاشیه‌ها در این منطقه از شهرداری داده شود.

جمالی‌نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه نباید به هیچ عنوان حق شهروندی در شهر ضایع شود، اضافه کرد: در شهرداری نباید هیچ‌گونه فامیل بازی صورت گیرد.

اصفهان برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند رفاقت و انسجام است

وی در آئین تودیع منصور نجفی مدیر سابق و معارفه حسین کارگر مدیر جدید منطقه 3 شهرداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه اگر قرار است اصفهان به توسعه پایدار دست یابد و به شهری نمونه تبدیل شود به کلید واژه رفاقت انسجام و همبستگی نیاز دارد، اظهار کرد: باید توجه داشت که بسیاری از پروژه‌های دولتی به دلیل نبود بودجه تعطیل شده و این در حالی است که شهرداری‌ها به دلیل اینکه روی پای خودشان ایستاده‌اند محور فعالیت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی قرار گرفته و از این رو توقع شهروندان از این نهاد بیش از گذشته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه صادق بودن مسئولان شهرداری با مردم زمینه‌ساز بیشتر شهروندان به این نهاد می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که منطقه سه شهرداری اصفهان منطقه مدیران و علما است و همچنین دستگاه‌های مختلف نیز در این منطقه استقرار یافته‌اند و از این رو کار کردن در این منطقه فوق‌العاده سخت است.

وی منطقه 3 شهرداری اصفهان را منطقه‌ای با مردمی اصیل و بومی و آثار و ابنیه تاریخی عنوان کرد و گفت: مباحث فرهنگی در این منطقه متفاوت از دیگر مناطق است و پروژه‌های عمرانی باید در این منطقه به صورت جدی پیگیری شود.

گفتنی است در آئین تودیع و معارفه مدیران چهار منطقه شهرداری اصفهان، مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سوم خرداد و معتمدین محل و مسئولان کانون‌های فرهنگی نیز در این برنامه‌ها حضور داشته و هر یک به نوبه خود از اتفاقات اخیر در شهر از شهردار اصفهان تشکر و قدردانی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :