کد خبر: ۲۳۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 26 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در اربعین شهیدان مدافع حرم حسینعلی کیانی و عقیل شیبک که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، اظهار داشت:  شهدای مدافع حرم با دفاع از حرم حضرت زینب (س) دست متجاوزان را از خاک کشور نیز کوتاه کرده‌اند و  ثابت کردند که علاوه بر دفاع از مرزهای کشور می‌توانند از سایرملل جهان اسلام نیز دفاع کنند.

جانشین قرارگاه جنوب شرق گشور گفت: در  دفاع مقدس رزمندگان اسلام جانانه در مقابل دشمنان جنگیدند و انقلاب را به پیروزی رساندند و این حماسه‌آفرینی‌ها هم اکنون نیز توسط نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب در میدان‌های نبرد حق علیه باطل در  سوریه و یمن ادامه دارد.

وی افزود: شهیدان حسینعلی کیانی و عقیل شیب با لباس سبز سپاه برای دفاع از ارزشهای انقلاب به سوریه رفتند و با شهادت خود شجاعت و سربلندی را برای مردم سیستان و بلوچستان به ارمغان آوردند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم استان  جوانانی از اهل سنت و تشیع هستند که با این اقدام خود وحدت را به نمایش گذاشتند و به دشمنان فهماندند که گروهها و اندیشه‌های تکفیری جایی در میان این مردم و اعتقادات آنان ندارد.

وی عنوان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام هم از  اهل سنت و هم تشیع اشتفاده می‌کنند و این کار را بانام بیداری اسلامی انجام می‌دهد در حالیکه مفهوم بیداری اسلامی این نیست که مسلمان بر علیه مسلمان وارد جنگ شود و سنی، سنی دیگری را قتل عام کند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: آنچه که امروز از آن بیداری اسلامی نامبرده می‌شود ربطی به اسلام ندارد زیرا دین اسالم دین عطوفت و مهربانی است و آنچه همه را زیر این پرچم قرار می‌دهد اسلام ناب محمدی است.

جانشین قرارگاه جنوب شرق  در ادامه به عوامل دشمنی‌های استکبار با کشور ایران پرداخت و اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بدست گرفتن سه سنگر که توسط امام خمینی(ره) در کشور پایه‌ریزی شد انگلیس، امریکا و استکبار جهانی را غمگین ساخته است.

وی گفت: با برچیده شدن رژیم منحوس پهلوی توسط امام خمینی(ره)  استکبار بویژه امریکا و انگلیس و استکبار منافع خود را در ایران از دست دادند که همین امر یکی از دلایل کینه توزی آنان با ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب مردم نمی‌توانستند با آزادی اندیشه‌های خود را بیان کنند اما با پیروزی انقلاب و حاکم شدن اسلام در کشور مردم آزادی را آموختند و  استکبار نیز که همیشه از این آزادگی آسیب دید با آن به مبارزه برخاسته است.

سردار گشتاسبی گفت: با رهبری امام خمینی (ره) سنگرهای بی اعتقادی فتح شد و به توانمندیهای مردم اعتماد شد و از آن برای مستحکم کردن انقلاب و ارزش‌های دینی استفاده شد چیزی که رژیم پهلوی به آن بی‌تفاوت بود.

وی با بیان اینکه  جوانان ما امروز  در سوریه و یمن با استکبار می‌جنگند و این همان شکست امریکا در همه ابعاد  است، افزود:  اکنون استکبار به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را نه تنها در مرزهای خودش کنترل کند بلکه در جای جای جهان با این قدرت روبرو است و آنرا مانعی بر اهداف خود می‌بیند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت:جوانان ما در مقابله با دشمنان و پایداری این نظام تا قیام حضرت مهدی (عج) سه اصل را در نظر بگیرند که یکی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) در هر شرایطی است تا این امر محقق شود.

وی اظهار داشت: اصل دوم وحدت و انسجام شیعه و سنی و همه مذاهب در کشور است و دشمنان بدانند که امروز مرزهای کشور ایران تنها به جمهوری اسلامی ایران ختم نمی‌شود بلکه شامل تمامی کشورهای اسلامی می‌شود.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: سوم مسئله جبهه حق یا باطل است که بدون شک این جبهه حق است که باید بر تمام دنیا مسلط شود و این امر در سایه حکومت اسلام ناب محمدی در دنیا محقق می‌شود.

وی به مسئله امنیت منطقه جنوب شرق اشاره و آنرا مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد: رزمندگان دفاع مقدس همواره بعد از انقلاب  با مبادلات و جریان‌هایی که توسط دشمنان ایجاد می‌شد مبارزه و  امنیت  را در جنوب شرق پایدار و زبانزد کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار