نتایج نه چندان جالب توجه تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای دوستانه نگرانی هایی را به وجود آورده بود که برد مقابل لهستان بهترین خبر می توانست باشد.
کد خبر: ۲۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 27 May 2016

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از آغاز رقابت های انتخابی المپیک با نتیجه 3 بر یک لهستان را شکست داد تا با بهترین شرایط روحی تیم مسابقات را آغاز کند. ایران هشتم خرداد در اولین بازی رسمی رو در روی استرالیا قرار خواهد گرفت که با توجه به تغییرات جدی در کادر فنی و نتایج بازی های گذشته دوستانه نگرانی هایی به وجود آمده بود. دو شکست متوالی مقابل فرانسه و برد نزدیک 3 بر 2 مقابل چین نمایشی نبود که قبل از شروع انتخابی المپیک توقع می رفت اما برد مقابل لهستان بهترین خبر این روزها بود.


نکته مهم اینکه لهستان با نفرات اصلی به مصاف ایران رفته بود و تمام تیم های مدعی تمام تلاش خود را برای بهترین شروع در بازی های تدارکاتی خواهند کرد. فرانسه روز گذشته ژاپن را شکست داد و سایر تیم های مدعی تنها یک هدف دارند و آن هم صعود به المپیک ریو است. ایران حالا با برد لهستان یک بار دیگر خودباوری را هم در خود هم در طرفدارانی که در کشور منتظر صعود آنها به المپیک هستند زنده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار