بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 29 May 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


شجونی: اصلاح طلبان مسلمانان بی رگی اند


اصلاح‌طلبان مسلمانند، ولی بی رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت ادمی که مشخص نیست از کجا آمده اند، نماینده مجلس شده اند. خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده مجلس کرد و باعث شد افرادی مثل حدادعادل و توکلی رای نیاورند.

پایگاه خبری انتخاب: حجت‌السلام جعفر شجونی در گفت‌و‌گویی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند، من لیبرال نیستم و انقلابی هستم. هیئت رئیسه خبرگان هم باید انقلابیون انتخاب می‌کردند که کردند. ما باید همه ارگان‌ها را نگهبانی کنیم که مبادا به طرف لیبرالیسم بروند. آقای جنتی مرد انقلاب است، زندان چشیده و شکنجه دیده که بخاطر این موضوعات ایشان بعنوان رئیس خبرگان انتخاب شد. از این پس کم‌کم خواهید فهمید که اصولگرایان باید مملکت را اداره کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که چرا باید اصولگرایان مملکت را اداره کنند؟ گفت: اصلاح‌طلبان در مجلس ششم خودشان را نشان دادند و از حاکمیت خارج شدند. آنها تحصن کردند و به شورای نگهبان فحاشی کردند. عده ای از این افراد در لندن اتاق فکر درست کردند و با بی‌بی‌سی صحبت کردند.

شجونی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان مسلمانند، ولی بی رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت ادمی که مشخص نیست از کجا آمده اند، نماینده مجلس شده اند. خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده مجلس کرد و باعث شد افرادی مثل حدادعادل و توکلی رای نیاورند.

وی با اشاره به پیروزی آیت الله جنتی در انتخابات خبرگان گفت: دورانی که اقای جنتی گذرانده، هیچ کس دیگری نگذرانده است. افرادی که در مجلس خبرگان هستند یا کارکشته نیستند یا انقلابی نیستند و یا صفرکیلومتر هستند.

شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری آیت الله امینی گفت: آقای امینی خیلی برای ما عزیز و محترم است، اما با چند رای کمتر نتوانستند ریاست را بر عهده بگیرند. حالا ما چه کار کنیم ایشان رئیس نشده، خودمان را بکشیم؟



دلیل حمله به میرمحمود موسوی اعلام شد


میرمحمود موسوی از دیپلمات‌های وزارت خارجه که چند هفته قبل هدف حمله و ضرب و شتم قرار گرفته بود، ضمن رد سیاسی - امنیتی بودن این حادثه، نتیجه پیگیری‌های پلیسی در این زمینه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: میرمحمودموسوی در گفت‌وگویی در این‌باره اظهار کرد: طرح بعضی مطالب در رسانه‌ها و سایت‌های مجازی مبنی بر اینکه این قضیه سیاسی - امنیتی بوده، این برداشت را ایجاد کرد که من این مطالب را اظهار کرده‌ام. نه خیر. از روز حادثه تا به امروز هیچ مصاحبه و مطلبی در این زمینه نداشته‌ام و به هیچ رسانه‌ای هم نگفته‌ام که این حادثه سیاسی - امنیتی بوده است.

وی به جماران گفت: در شب حادثه نیز نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کرد و همراهی خوبی داشت و من را به بیمارستان راهنمایی کرد و در خاتمه هم از آنان تشکر کردم. بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده نیز موضوع، سوءتفاهم بوده است.



عکس/ کیک تولد علی دایی برای کسی که از پرسپولیس اخراجش کرد!


آقای گل فوتبال جهان برای عقاب آسیا جشن تولد گرفت، برای همانی که سال ها قبل با بدترین شکل از پرسپولیس بیرونش کرده بود.



احمدرضا عابدزاده اهل کینه نیست این را می شود از حضورش در جشن تولدی که علی دایی برایش گرفت فهمید.

 

دایی با دعوت از چهره هایی مثل حبیب کاشانی، کریم باقری و افشین پیروانی برای عابدزاده تولد گرفت و او هم مثل همیشه با لبی خندان در مراسم کنار همبازیان سابقش حضور یافت.

 

احمدرضا حتما فراموش کرده که دایی چگونه او را از مربی دروازه بانان پرسپولیس به صورت بی رحمانه اخراج کرد. سالی که در دوره مدیریت کاشانی به عنوان سرمربی معرفی شد و بدون اینکه به عابدزاده اعلام رسمی شود، سر تمرین و کاملا غیررسمی به او گفتند که دایی او را نمی خواهد و باید برود، به همین سادگی!

 

دایی آن زمان یحیوی گلر سابق استقلال را دستیار خود کرد و عابدزاده با لباس ورزشی و در حالی که شاگردانش را تمرین می داد از پرسپولیس اخراج شد.

 

حالا شهریار پس از سال ها امشب عابدزاده را برای جشن تولدش سورپرایز کرد. او کیک تولد جالبی را هم برای مراسم تدارک دیده بود. کیکی که مورد توجه حاضران قرار گرفت و عابدزاده را به سالیان قبل و زمان بازی اش در تیم ملی برد.

 

شاید دایی امشب و اینگونه می خواست به نوعی از رفتارش در آن سال، از عابدزاده عذرخواهی کند.

 




پزشكيان و مطهري نامزد نواب رييس مجلس دهم می شوند


سخنگوي فراكسيون اميد گفت: عصر امروز جلسه فراکسیون امید با حضور ۱۱۵ نفر از اعضای این فراکسیون تشکیل جلسه داد.

"محمد علی وكيلي" سخنگوي فراكسيون اميد با اشاره به تشكيل جلسه عصر امروز فراكسيون اميد اظهار داشت: عصر امروز جلسه فراکسیون امید با حضور ۱۱۵ نفر از اعضای این فراکسیون تشکیل جلسه داد و به اتفاق آرا و با اجماع  محمد رضا عارف به عنوان  کاندیدای این فراکسیون جهت ریاست مجلس انتخاب شد.

وي ادامه داد: برای نواب رئیس نیز از بین نامزدهای پیشنهادی آقایان مطهری و  پزشکیان حائز اکثریت آرا شدند.

سخنگوي فراكسيون اميد گفت: گزینه ناظرین هیات رئیسه فراکسیون امید نیز آقای عثمانی ، خانم مافی و آقای هاشم زهی انتخاب شدند.

وكيلي افزود: دبیران خانم جلودارزاده ، سبحانی فر ، حسین زاده،  وکیلی، امیری و سید فرید موسوی انتخاب شدند.



جوان هرکول ایرانی یا غول داعشی؟+تصاویر

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

**شایعه**

بتازگی تصویر زیر با عنوان «غول داعشی» در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.

 

**واقعیت**

انتساب این تصاویر به یک داعشی صحت ندارد و تصویر فوق مربوط می‌شود به یک جوان برومند ایرانی به نام سجاد غریبی، این جوان ورزشکار به واسطه اندام متفاوتش، یکی از افراد مشهور شبکه‌اجتماعی اینستاگرام نیز شده است و طرفداران بسیاری دارد.

تصویری که پیش از این در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار