عبدالحسین مختاباد به بهانه انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی:
تابناک تهران - مجمع عمومی نوبت دوم انتخابات هیات مدیره کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی، در تالار وحدت تهران برگزار شد. عبدالحسین مختاباد که یکی از اعضای خانه موسیقی ست نقش و تاثیر این کانون را غیرقابل چشم پوشی می داند و پیشنهادهایی هم برای بهتر شدن عملکرد آن دارد.
کد خبر: ۲۳۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 30 May 2016
تابناک تهران - مجمع عمومی نوبت دوم انتخابات هیات مدیره کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی، در تالار وحدت تهران برگزار شد. عبدالحسین مختاباد که یکی از اعضای خانه موسیقی ست نقش و تاثیر این کانون را غیرقابل چشم پوشی می داند و پیشنهادهایی هم برای بهتر شدن عملکرد آن دارد.تابناک تهران - مجمع عمومی نوبت دوم انتخابات هیات مدیره کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی، در تالار وحدت تهران برگزار شد. عبدالحسین مختاباد که یکی از اعضای خانه موسیقی ست نقش و تاثیر این کانون را غیرقابل چشم پوشی می داند و پیشنهادهایی هم برای بهتر شدن عملکرد آن دارد.
 
 
 
نوبت دوم انتخابات هیات مدیره کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی،  حمیدرضا نوربخش، هنگامه اخوان، قاسم رفعتی، نصرالله ناصح پور، مظفر شفیعی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره كانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی و فاضل جمشیدی عضو علی البدل اول و داود فیاضی عضو علی البدل دوم انتخاب شدند. حسن بخشی هم به عنوان بازرس كانون و فاطمه مقدم بازرس علی البدل معرفی شدند.

عبدالحسین مختاباد که یکی از اعضای خانه موسیقی ست و در برنامه ایی که به مناسبت انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی برگزار شده بود حضور داشت درباره این کانون می گوید: «من بارها تاکید کرده ام که اگر کانون خوانندگان سنتی جایگاه واقعی خودش را پیدا کند، که این مهم به کمک دوستان محقق خواهد شد، تاثیر بسیار زیاد بر فضای حرفه ای خوانندگی سنتی خواهد گذاشت.»

او ادامه می دهد: «عقیده دارم که این کانون باید از شکل اداره ای برای رسیدگی به نیازهای معیشتی خوانندگان مانند بیمه فراتر رود و مامنی برای خواننده های سرشناس شود همانطور که خانه سینما این کار را برای اهالی سینما و موسیقی انجام می دهد و محلی برای جمع شدن اهالی شاخص و چهره های شناخته شده این عرصه هاست اما فعلا چنین کارکردی را در مورد کانون خوانندگان سنتی نمی بینیم.»

او ادامه می دهد: «خانه موسیقی یک نهالی است که همه باید این نهال را حمایت کنیم. ممکن است مشکلاتی در این خانه وجود داشته باشد که امری عادی ست اما اصل قضیه همان وظیفه ای است که خانه موسیقی بر عهده دارد و مانند یک نخ تسبیح دانه ها را جمع می کند. خانه موسیقی توانسته با همه مشکلاتی که وجود دارد خودش را به این نقطه برساند.»

مختاباد به وضعیت خانه های سایر هنرها در تهران هم انتقاد دارد و می گوید: «وضعیت خانه های هنری در تهران مطلوب نیست. باید تلاش پیگیرتری انجام شود تا خانه های هنری و این نهاد ها بتوانند روی پای خود بایستند و تلاش می شود تا بودجه هایی که در شان این مجموعه باشد درنظر گرفته شود. »

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار