جانشین فرمانده انتظامی:
سارقان سابقه‌دار با 26 فقره سرقت از اماکن خالی از سکنه و نیمه ساخته در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 16 April 2015
به گزارش تابناک گیلان از رشت، مهرداد مهرگان ظهر امروز در نشست انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری سارقان سابقه‌دار این شهر اظهار کرد: سارقان سابقه‌دار با 26 فقره سرقت از اماکن خالی از سکنه و نیمه ساخته در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با اطلاع از فعالیت سارقان دستگیری آنها با همکاری ماموران انتظامی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مرکز استان قرار گرفت، تصریح کرد: با بررسی آثار و شواهد به جامانده در صحنه‌های سرقت پلیس موفق شد سرنخی از یک سارق سابقه‌دار به دست آورد.

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه دستگیری این سارق به تمام واحدهای گشتی اعلام شد، تصریح کرد: سارق توسط ماموران انتظامی دستگیر و به پلیس آگاهی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدست این متهم و دو مالخر اموال مسروقه در زمینه این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

مهرگان با بیان اینکه مردم نباید ملک خود را بدون در و حفاظ و عدم حضور نگهبان رها کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از سرقت هنگام خروج از منزل تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکرده بلکه درهای داخل ساختمان از جمله پشت‌بام، حیاط خلوت و... را قفل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار