کد خبر: ۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 16 April 2015
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی را برگرفته از انقلاب مردم ایران دانست و گفت:سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است.

سردار علی فدوی پنجشنبه در مسجد امام موسی کاظم علیه السلام کوی ذوالفقاری آبادان در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت هفت صیاد این شهر، افزود: در عصر حاضر، ملت های آزاده جهان با الهام گیری از انقلاب مردم ایران، از عزت خود در برابر زورگویی و زیاده خواهی دشمنان دفاع می کنند.

وی گفت:استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه، جنگ و آتش افروزی میان کشور ها، نظاره گر مسلمان کشی در کشورهای مسلمانان هستند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:سیاست های آمریکا در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان شکست خورده است و بی شک، این سیاست در یمن نیز شکست خواهد خورد.

سردار فدوی با بیان بر توانمندی نظامی و دفاعی کشور در برابر تهدیدات خارجی، گفت:نیروی دریایی سپاه از سال 1365 تاکنون همواره به عنوان نیروی خط شکن در دریا از کیان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

 وی گفت:توانمند شدن در برابر تهدیدات، باعث شد که نظام جمهوری اسلامی با گذشت 37 سال از زمان پیروزی، عزتمند و استوار در برابر زورگویی ها ایستادگی کند و در جهان امروز با صلابت و قدرت حرف بزند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب سلامی اظهار داشت: این نیرو، خود را همیشه در برابر تهدیدات دشمن، ولایت مدار و تکلیف مدار می داند و نیروی دریایی نیز، بر اساس توانمندی هایش در منطقه حضور داشته و با برگزاری رزمایش ها، توان دفاعی خود را آزمایش می کند.

هفت صیاد آبادانی حدود 40 روز پیش در خور موسی بندر ماهشهر به شهادت رسیدند و دو صیاد نیز مجروح شدند.

 این آیین از سوی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره شیلات شهرستان آبادان برگزار شد. در آیین بزرگداشت این شهیدان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهیدان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ائمه جمعه شهرهای استان حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار