مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: با توجه به بحرانی بودن وضعیت آب آشامیدنی شهروندان در نخل تقی ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی به این شهر تخصیص یافت.
کد خبر: ۲۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 17 April 2015
تابناک بوشهر: مهدی یوسفی شامگاه پنج شنبه در بررسی وضعیت آبرسانی به شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه با بیان اینکه توجه به نقاط پیرامونی از تاکیدات وزیر نفت است اظهار داشت: امسال علاوه برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی اجتماعی در شهرستان‌های پیرامون پارس جنوبی مشکلات زیر ساختی این شهرها بررسی و مطالبات مردم برآورده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی مردم شهر نخل تقی مدت‌ها است دچار بحران و مشکل شده است تصریح کرد: شهرنخل تقی هم‌جوار پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس است که برای حل کوتاه‌مدت آب آشامیدنی نخل تقی، بخشی از نیاز شهروندان از طریق آب شیرین‌کن‌های پارس جنوبی تامین می‌شد که مردم خواستار آب پایدار بودند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس  جنوبی با اشاره به اینکه آب مورد اشاره با کیفیت بود گفت: برای تامین خواسته‌های مردم شهر نخل تقی طرح تامین آب پایدار به شهر نخل تقی تدوین و اجرایی شد.

یوسفی از انعقاد تفاهم‌نامه برای اجرای طرح آبرسانی در شهر نخل تقی خبرداد و تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت مدیریت آب خلیج فارس، آب آشامیدنی مشترکان شهر نخل تقی از خط سراسری تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح آبرسانی به شهر نخل تقی 70 میلیارد ریال تخصیص یافته است گفت: طرح آبرسانی به شهر نخل تقی بدستور وزیر نفر در سفر به پارس جنوبی عملیاتی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با توجه به روند اجرایی طرح آبرسانی به شهر نخل تقی پیش بینی می‌شود در کوتاه‌ترین زمان اهالی شهر نخل تقی به یکی از مطالبات خود دست یابند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: نخل تقی ، طرح آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار