فرماندار پارسیان گفت: متأسفانه پارس جنوبی هیچ خدماتی به فضای آموزشی پارسیان ارائه نمی کند.
کد خبر: ۲۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 02 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پارسیان و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در اداره آموزش و پرورش پارسیان برگزار شد .
 
فرماندار پارسیان  اظهار کرد: شورای آموزش وپرورش شورای سیاستگذاری و شورای برنامه ریزی است و این شورا باید برای آموزش و پرورش ریل گذاری نماید و مسیر حرکت را درتعیین ارتقاء سطح علمی شهرستان مشخص و موانع را از سر راه آموزش و پرورش بردارد .
 
محمد رادمهر با اشاره به رسالت بزرگ آموزش و پرورش و وظیفه شورای آموزش و پرورش دراستفاده از ظرفیت موجود مردمی و نخبگان و ادارات دولتی برای پیشبرد اهداف آموزشی تاکید کرد .
 
رئیس شورای آموزش و پرورش پارسیان با تأکید بر اعتبارات سال ۹۴ در بحث آموزش خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ با توجه محدودیت مالی در بخش نوسازی مدارس اعتبار خوبی به این شهرستان اختصاص دادیم و  در سال جاری اولویت این شهرستان اتمام پروژه های نیمه تمام است .
 
فرماندار پارسیان عنوان کرد : با مهندس یوسفی(مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی) در خصوص مشکلات و کمبودهای فضای آموزشی و پروژه های نیمه تمام آموزشی دیدار داشته ایم که در این جلسه وی قول های مساعدی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام  بعد از کارشناسی دادند.
 
رادمهر تصریح کرد: شهرستان پارسیان ۱۷سال میزبان تعداد زیادی از کارکنان مجموعه پارس جنوبی بوده و هست و این مهمانان باعث شدند از امکانات آموزشی این شهرستان استفاده کنند و منطقه پارس جنوبی هیچ خدماتی را به این شهرستان اختصاص نداده و باعث شده مدارس شهرستان بسوی دوشیفت شدن سوق یابند .
 
فرماندار پارسیان بیان کرد: باید به نحو شایسته برنامه ریزی کرده و از فضای موجود استفاده شود  و دو شیفت نمودن مدارس به صلاح نیست .
 
وی با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین تولیدکنندگان هستند، افزود: همه ما توسط همین معلمین و فرهنگیان جایگاهی را در جامعه به دست آورده ایم و باید بیشتر به مقام آنها توجه داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه است و تمام جوامع مترقی نیز برای پیشرفت ابتدا حوزه آموزشی خود را تقویت کرده اند ، اظهار کرد: باید دیدگاه به آموزش و پرورش اصلاح شود و به این نهاد ارزشمند و مقدس  نگاهی سرمایه ای داشت و باید با کمک انجمن اولیا و مربیان با والدین دانش آموزان بحث و گفتگو کرد.
 
رادمهر اضافه کرد: کبمود فضاهای آموزشی مهمترین مشکل کنونی آموزش و پرورش کشور است که شهرستان پارسیان هم از این امر مستثنی نمی باشد و امیدوارم با کمک خیرین و دولت بتوانیم گام های موثری در خصوص ساخت وساز و اتمام پروژه های نیمه تمام مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان برداریم.
 
رادمهر در خصوص ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی باید علمی و تخصصی صورت بگیرد وهرکس با توجه به تجاربش در جای خودش قرار بگیرد  و شتاب زدگی و بدون برنامه ریزی در ساماندهی آسیب به آموزش و پرورش شهرستان است .
 
فرماندار شهرستان پارسیان ادامه داد : از آنجایی که بخش عظیمی از دانش آموزان و مدیران و معلمین بانوان هستند باید از نظرات و پیشنهادات آنها در شورای آموزش وپرورش استفاده شود .
 
وی در پایان در خصوص برگزاری کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت گیرد  تا کنکور دهندگان با آسایش و آرامش خاطر در آزمون شرکت کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار