پروانه طرحی که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیمی برای تولید نداشته باشد، را باطل خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 02 June 2016
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: پروانه طرحی را که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیم برای تولید نداشته باشد را باطل خواهیم کرد.

به گزارش فارس، کیوان گردان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری استان همدان با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ستاد ملی به اسم ستاد تسهیل را زیرمجموعه دارد، اظهار کرد: ستادهای فرعی اقتصاد مقاومتی در استان‎ها به عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه زیربخش جدیدی امسال با توجه به گستره صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است، ادامه داد: کمیته‎ای تشکیل شده که شرکت شهرک‎های صنعتی و صنعت، معدن و تجارت این کار را پیگیری می‎کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه پایش اطلاعات و طرح‎های مورد نظر باید پیگیری شود، بیان کرد: واحدهای غیر فعال استان همدان نیز مشخص و احصا شده است.

وی افزود: پروانه طرحی که هیأت تولید برچیده باشد یا متقاضی، تصمیمی برای تولید نداشته باشد، را باطل خواهیم کرد.

گردان افزود: برخی از واحدهای تولید سوله آماده دارند اما واحد تولیدی نیستند پس باید متقاضی آنها عوض شود و یا باید با روش‎های دیگر موضوع دنبال شود.

وی با بیان اینکه موسسات اعتباری و مالی مکلف هستند واحدهای معرفی شده از سوی ستاد تسهیل را در اولویت کاری قرار دهند، افزود: کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل واحدهای تولیدی استان همدان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان شهرک صنعتی تعطیل وجود ندارد، ادامه داد: در شهرک صنعتی نهاوند 23 واحد تولیدی وجود دارد که از این تعداد 15 واحد فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه با بیان اینکه سرمایه‎گذار برای ساخت سرمایه گذاری تولید آسانسور به همدان مراجعه کرده و صحبت‎های لازم انجام شد اما بعد تصمیم گرفت در شیراز سرمایه‎گذاری کند، اظهار کرد: در حال مذاکره مجدد برای انجام این سرمایه‎گذاری در همدان هستیم.

حمیدرضا متین با اشاره به کارخانجات صنعتی در ملایر ادامه داد: به علت اینکه سیم بکسل آسانسور باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشد از سرمایه‎گذار دعوت کردیم که از کارخانجات صنعتی ملایر بازدید داشته باشد و در صورت امکان با شرکت مشارکت کند.

وی با بیان اینکه پنج واحد در کشور ادعای ساخت کربنات کلسیم رسوبی را دارند، بیان کرد: اگر کربنات کلسیم رسوبی در همدان تولید شود این واحد نخستین واحد کشور است که این ماده را تولید می‎کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه واحد تولیدی کربنات کلسیم رسوبی در هفته دولت کلنگ‎زنی خواهد شد، ادامه داد: با استفاده از این واحد می‎توان تولید کاغذ از آهک را انجام داد.

وی افزود: مقرر شد بعد از پیشرفت 40 درصدی پروژه، معدن در اختیار طرح قرار گیرد تا بتوانند طرح خود را پیش ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار