رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: براساس انتخاب کانون مربیان فدراسیون آیناز غیایی‌مقدم مربی بانوی فوتبال اردبیل به عنوان مربی برتر فوتبال پایه کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۲۴۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 02 June 2016

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: براساس اعلام کانون مربیان فدراسیون فوتبال آیناز غیایی‌مقدم مربی بانوی فوتبال اردبیل به عنوان مربی برتر فوتبال پایه در کشور انتخاب شد و توانست این افتخار بسیار بزرگ را برای فوتبال اردبیل کسب کند.

بانوی فوتبال اردبیل مربی برتر کشور شد

وی با اشاره به اینکه غیایی‌مقدم سابقه حضور در تیم ملی فوتبال بانوان کشور را نیز دارد، افزود: هم‌اکنون این فوتبالیست در عرصه مربیگری نیز به درخشش قابل توجهی دست یافته است و توانسته فوتبالیست‌های نونهال و نوجوان زیادی را در رده پایه بانوان به فوتبال اردبیل تحویل دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: انتخاب غیایی‌مقدم به عنوان مربی برتر کشور یک سرمایه بزرگ برای فوتبال اردبیل است و ما باید ازاین استعدادها در راستای رشد و توسعه فوتبال استان استفاده کنیم و برنامه‌ریزی‌منسجم و منظمی برای این امر در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده است.

نوتاش تصریح کرد: فوتبال بانوان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته است و انتظار می‌رود در آینده با حضور مربیان حرفه‌ای همچون غیایی‌مقدم شاهد حضور چند ملی‌پوش فوتبال بانوان در رده‌های سنی مختلف باشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر درخشش فوتبالیست‌ها و مربیان بانو در رده‌های ملی و بین‌المللی 2 داور بانوی اردبیلی، ژاله طوفان‌پور و اعظم شکاری نیز به افتخارات بسیار بزرگی در سطح داوری فوتبال و فوتسال دست یافته‌اند که این امر نیز افتخاری بزرگ برای فوتبال اردبیل به حساب می‌آید و ما قدردان این استعدادهای استان هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار