رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: اقتدار امروز ما در دنیا به برکت دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۴۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 03 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار بهمن کارگر پنجشنبه شب در جمع فرماندهان نیروهای مسلح هرمزگان با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد، اظهار داشت: امروز جوانانی که به عنوان مدافع حرم در مناطق خارج از کشور حضور پیدا می کنند و در حال جهاد با دشمنان هستند ثمره رشادت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس را نباید در گذشته تعریف کنیم، اگر این نگاه را داشته باشیم جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای ما حکم موزه را پیدا می کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: در حالی که مقام معظم رهبری موزه های دفاع مقدس را با تعبیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس نام می برند و بر همین اساس ما برای دفاع مقدس باید در حال و آینده نقش تعریف کنیم.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: آغاز رهبری امام خامنه ای لطف و عنایت خداوند به ملت و مردم کشور ما بود زیرا در آن دوران خیلی ها نگران بودند اگر روزی امام نباشد چه می شود، اما نصرت الهی و دست امام زمان(عج) در همه حال ما را هدایت و راهنمایی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار