خطیب نماز جمعه اهواز:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: همه در مقابل اقتصاد مقاومتی مسئول هستیم و حرکت کردن در جهت اقتصاد مقاومتی، خدمت به انقلاب است.
کد خبر: ۲۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 03 June 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ حضرت آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: صحبت کردن درمورد فضائل، اخلاق، تقوا، بینش سیاسی، اخلاص و عرفان ایشان اقیانوسی است.

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد ارتحال امام، به ترسیم خطوط انقلاب پرداختند زیرا عزیز ترین چیز در نزد امام انقلاب اسلامی بود، انقلاب اسلامی امنت گران بهایی است که بالاترین یادگار امام بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: شهادت سید مصطفی، فرزند امام خمینی جرقه آغاز انقلاب بود که امام پس از آن سکان هدایت انقلاب اسلامی را به دست گرفتند.

امام جمعه اهواز افزود: انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که از امام به یادگار مانده و باید برای آن اهمیت قائل باشیم.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: به هر حکمی از احکام الهی عمل کنیم، در حقیقت به انقلاب خدمت کردیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: همه در مقابل اقتصاد مقاومتی مسئول هستیم و حرکت کردن در جهت اقتصاد مقاومتی، خدمت به انقلاب است.

امام جمعه اهواز در تشریح یکی از نمونه های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارخانجات داخل استان مانند فولاد، نیکشر و.. برای تامین لباس کار کارگران خود از کارگاه های دوخت داخلی استفاده کنند تا افراد بیکار در این کارگاه مشغول به کار شوند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: ممکن است اصرار بر واردات ها به دلیل منافع عده ای باشد که نمی گذارند والا در مقابل فرمان رهبری چه عذری وجود دارد؟

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: کارخانجات داخل استان نیاز به قطعات زیادی دارند و باید برای تامین آنها از قطعه سازان داخل استان استفاده کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: وظیفه استاندار آینده خوزستان است که موضوع اقتصاد مقاومتی را در استان پیگیری کند تا به مردم خدمت کرده باشد.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: باید تکلیف شرعی مان را که یکی از آنها اقتصاد مقاومتی است، عمل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار