با اعلام مدیر مدرسه تمام هوشمند هدف
تابناک: دبیرستان غیردولتی هدف مجهز به کلاس های هوشمند و داشتن 23 سال سابقه موفق در و کسب مقام های متعدد در سطوح ناحیه ای، استانی و کشوری در پایه هفتم از بین دانش آموزان ممتاز ثبت نام به عمل می آورد.
کد خبر: ۲۴۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 03 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عباس ایمانی مدیر مدرسه تمام هوشمند هدف که انتخاب به عنوان مدیر نمونه و دریافت لوح تقدیر از وزارت آموزش و پرورش به خاطر اهتمام در عرصه هوشمندسازی را در سوابق خود میبیند با بیان این که این مدرسه با 23 سال سابقع فعالیت مداوم و موفق دارای کادر علمی متخصص در زمینه تولید محتوای آموزشی است گفت: دبیرستان هوشمند هدف دارای کتابخانه دیجیتال، کلاس هایی مجهز به امکانات هوشمند برای یادگیری بهتر علم، بانک اینترنتی سوالات درسی و سالن سرپوشیده است.

مدیر دبیرستان هوشمند هدف ادامه داد: در این مدرسه آزمون های آنلاین همچنین دوره های آموزشی ویژه استفاده از تجهیزات هوشمند و تولید محتوای آموزشی برگزار می شود.

آغاز ثبت نام دبیرستان غیردولتی پسرانه تمام هوشمند هدف

ایمانی به عناوین مدرسه هوشمند هدف در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت:  دانش آموزان دبیرستان هوشمند هدف در آزمونهای پیشرفت تحصیلی پایه هشتم توانستند رتبه اول در بین مدارس غیردولتی ناحیه یک اراک، رتبه دوم در بین مدارس غیردولتی استان مرکزی و رتبه سوم در بین کلیه مدارس ناحیه یک اراک را کسب کنند.

مدیر دبیرستان غیردولتی هدف از ثبت نام دانش آموزان ممتاز در پایه هفتم خبر داد و عنوان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید و ثبت نام می توانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 14 و 18 تا 20 به دبیرستان غیردولتی هوشمند هدف واقع در انتهای خیابان شهید رجایی ( ملک ) کوچه رضوان مراجعه یا با شماره تلفن های 32246560 و 32229566 تماس حاصل نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام پایگاه های اینترنتی مجتمع آموزشی هوشمند هدف به نشانی: www.hadaf-school.ir  و کانال تلگرامی دبیرستان هوشمند هدف به آدرس : telegram.me/hadafsmartschool  در اختیار علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار