معاون استاندار هرمزگان وفرماندار ویژه میناب گفت: جذب دانشجو رشته پرستاری دردانشکده پزشکی شهرستان فرصت خوبی برای ارتقا شاخص های بهداشتی شرق استان است.
کد خبر: ۲۴۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 04 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابوذر مهدی نخعی افزود: جذب دانشجو پرستاری در دانشکده پزشکی میناب می تواند برخی از این کمبودهای بهداشتی دراین منطقه را پوشش دهد.

وی ادامه داد:از ظرفیت خیران حوزه سلامت و دستگاههای دولتی نیز برای انجام این کاراستفاده خواهد شد تا شاهد بهبود هر چه بیشتر وضعیت بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

یک مقام وزرارت بهداشت هم که اخیرا ازاین شهرستان بازدید کرده نیز گفته بود:با توجه به وجود شاخص های مختلفی همچون میزان جمعیت شرق استان ، تعداد تخت بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی امیدمی رود با راه اندازی رشته پرستاری و توسعه سایر رشته های مرتبط شاهد تحولی خوبی در حوزه اموزشی و درمانی شهرستان باشیم.

عباس عباس زاده : نتایج بازدیدی که از امکانات و تجهیزات دانشکده سلامت شهرستان صورت گرفت به شورای گسترش علوم ارائه می شود تا در خصوص تصویب و راه اندازی رشته پرستاری تصمیم های لازم گرفته شود.

رئیس بورد پرستاری وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی ادامه داد: اولویت اصلی وزارت بهداشت برای ارائه مجوز تکمیل زیرساختهای لازم همچون وجود فضای اموزشی ، کادر درمانی و ارتقا تجهیزات و سطح بیمارستان میناب از یک بیمارستان درمانی به بیمارستان آموزشی است که نیاز به مشارکت بین بخشی و حمایت مدیریت شهرستان برای تحقق این مهم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار