دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 17 April 2015

به گزارش فارس، حبیب کوهی در جلسه اعضای شورای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد: در سالی که از از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت با همدلی و همزبانی نامگذاری شده در سال انتخابات سعی خواهیم کرد با یک حرکت و برنامه‌ریزی مناسب به سمتی پیش برویم تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه حضور مردم در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات تبلور و جلوه‌ای متفاوت پیدا کند.

وی عنوان کرد: ملت ایران بعد از 36 سال ایستادگی در همه صحنه‌ها امروز در مقابل همه فزون‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده به طوری که دولت تدبیر و امید با یک سیاست خارجی منطقی در دفاع از بحث هسته‌ای سعی کرده جانانه از حق این ملت دفاع کند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل افزود: دفاع از حقوق مردم در قالب تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در سرلوحه کار مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان است و دراین زمینه قطعا به نتایج مثبت و سازنده نیز دست پیدا خواهیم کرد.

کوهی اهمیت فعالیت احزاب و گروه‌ها را در آستانه انتخابات مجلس یادآور شد و گفت: نقش احزاب و گروه‌های سیاسی قطعا در انتخابات، صحنه گزینش و انتخاب مردم موثر خواهد بود و این فعالیت‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌آ‌رود تا آگاهانه مردم انتخاب خود را انجام دهند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با انتقاد از بدعت غلط در انتخابات و عادات بد  کشورمان که عده‌ای سعی می‌کنند با نگاه مادی و صرف هزینه‌های کلان نوعی برجسته‌سازی آن همه به شکل دروغین در فعالیت‌ها ایجاد کنند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران که حاکمیت آن بر اساس رای آزادانه مردم است برخلاف سایر کشورها به هر فرد واجد شرایط امکان حضور در انتخابات می‌دهد اما انتظار می‌رود با قوانین و مقررات خاص جلوی ورود افرادی به انتخابات گرفته شود که با احساسات مردم به هر شکلی می‌خواهند بازی کنند و یا شعور ملت را زیر سئوال ببرند.

وی، این حرکت را ظلم در حق مردم و خون شهدا اعلام کرد و افزود: ما نمونه‌هایی از این شرایط را در انتخابات شوراها و مجلس شاهد هستیم که به راحتی تایید صلاحیت شده  و سعی می‌کنند با دادن شعارها و وعده‌های نابجا و نوعی عوام‌فریبی جایگاه مجلس را زیر سئوال ببرند.

این مسئول بر ضرورت فعالیت احزاب و گروه‌ها را در هر مقطع و زمانی تأکید و عنوان کرد: احزاب و گروه‌هایی که در آستانه انتخابات قارچ‌گونه رشد می‌کنند قطعا دنبال جریان‌های خاص هستند در حالی که باید احزاب و گروه‌ها از دلال‌بازی و ورود به زر و قدرت و ثروت پرهیز کنند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل تخریب و آبروریزی افراد را به همراه کاندیداها از بدعت‌های غلط در انتخابات توصیف کرد و گفت: به جای اینکه رقبا تیم تخریب درست کنند بهتر است در سال همدلی و همزبانی تیم همدلی را برای حضور در انتخابات شکل داده و به انتخاب مردم و شعور آنها احترام قائل شوند.

کوهی جایگاه ویژه روحانیت را به همراه احترام به جایگاه آنها در عرصه انتخابات یادآور شد و بیان کرد: ما در قانون انتخابات مجلس با برخی نقص‌ها و مشکلاتی روبه‌رو هستیم که امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام و خود مجلس شورای اسلامی در اصلاح این فرایند پیشقدم شده تا با یک قانون منسجم و مدون بتوان لایق‌ترین و شایسته‌ترین افراد را در ترکیب مجلس آینده مشاهده کرد.

وی ادامه داد: جبهه ایستادگی به دنبال افرادی سالم برای حضور در انتخابات است نه اینکه رویه پیمانکاری را انتخاب کنیم، چراکه سعی خواهیم کرد در قالب ستاد انتخاباتی شکل گرفته سه کاندیدای خود را در مرکز استان و هفت کاندیدای استان را که از جایگاه رفیعی برخوردار هستند انتخاب کرده و با شرایط تعیین شده آنها را معرفی کنیم تا جبهه ایستادگی بتواند از آنها حمایت کند.

کوهی در پایان اظهار کرد: شیوه و مرام ما نه اصولگرایی تند و نه اصلاح‌طلبی احساسی است بلکه جبهه ایستادگی مستقل و براساس منشور و هدف‌گذاری تعیین شده قصد وارد شدن به انتخابات مجلس را دارد تا کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار