تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک در ژاپن با ترکیب ذخیره های خود در مصاف تشریفاتی با ونزوئلا به میدان رفت و به برتری رسید.
کد خبر: ۲۴۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 05 June 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم ایران در آخرین مسابقه خود از ساعت ۵:۴۰ صبح امروز مقابل ونزوئلا به زمین رفت و با نتیجه سه بر دو به برتری رسید  و با کسب ۶ برد و یک باخت به کار خود در این رقابت ها با صعود به المپیک پایان داد.

تیم ایران که با برتری برابر لهستان صعود خود پس از ۵۲ سال به المپیک را مسجل کرده بود ست اول را برابر ونزوئلا ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید اما ست های دوم و سوم را ۲۷ بر ۲۹ و ۲۱  بر ۲۵ واگذار کرد تا با برتری در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ کار به ست پنجم بکشد. در این ست هم ملی پوشان ایران به آسانی و با نتیجه ۱۵ بر ۸ برنده شدند و این مسابقات را با یک پیروزی دیگر به پایان رساندند.

مهدی مهدوی، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، مصطفی شریفات، آرمین تشکری ۶ بازیکنی بودند که همراه با مهدی مرندی به عنوان لیبرو این بازی را با تصمیم لوزانو برای ایران آغاز کردند.

ایران با این نتیجه با ۶ برد و ۱۵ امتیاز با یک برد بیشتر نسبت به فرانسه موقتا صدرنشین شد و باید منتظر بازی ساعت ۱۴:۵۰ فرانسه مقابل ژاپن برای حفظ صدرنشینی باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :