کد خبر: ۲۴۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 05 June 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از تداوم حضور دو والیبالیست نوجوان و نونهال سوادکوهی در گروه «الف» اردوی استعداد‌یابی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش تابناک مازندران، رضا احمد‌زاده صبح امروز در جلسه طرح و برنامه اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به رسالت‌های فرهنگی و ورزشی، گفت: تلاش برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی و برگزاری برنامه‌های ویژه در حوزه جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه 150 نفر در برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی سال 95 اداره ورزش و جوانان سوادکوه شرکت کردند، افزود: دو اردوی کوهنوردی به روستاهای ملرد و سنگ‌ده، دیدار با مسؤولان مختلف و رایزنی برای توسعه کمی و کیفی ورزشی شهرستان و گردهمایی رزمی‌کاران سوادکوه به مناسبت عید مبعث بخشی از برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه به موفقیت دو ورزشکار دو‌ومیدانی سوادکوه در مسابقات بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: خردمند حیدری در مسابقات دو‌ومیدانی قبرس و اسحق عباسی در مسابقات دو‌ومیدانی سنگاپور به عناوین برتر دست یافتند.

احمد‌زاده از تداوم حضور وحید ریگی و علی زارع دو والیبالیست نوجوان و نونهال سوادکوهی در گروه الف اردوی استعداد‌یابی تیم ملی والیبال خبر داد و گفت: اعزام 18 رزمی‌کار سوادکوهی به کلاس مربیگری و داوری رشته دفاع شخصی و سلاح سرد در تهران، برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلب و عروق در ورزش با همکاری هلال احمر و برگزاری مسابقات چهارجانبه گرامی‌داشت سوم خرداد بخش دیگری از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان سوادکوه بوده است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار