رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان هر کیلو زولبیا و بامیه در اردبیل به نرخ 9 هزار تومان به هموطنانمان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 06 June 2016

مسعود ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: متفاوت از قیمت کشوری و بر اساس شرایط معیشتی مردم استان اردبیل با هماهنگی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت در روزهای گذشته نرخ‌گذاری انجام شده و قرار است قنادان زولبیا و بامیه درجه یک و دو را به قیمت 9 هزار تومان با روغن باکیفیت و نسوخته عرضه کنند.

ناصری عنوان کرد: بر اساس قانون اصناف، قنادی‌فروشی‌های درجه‌بندی شده که در پروانه کسب صادر شده این درجه‌بندی مشخص است و صاحبان قنادی‌های ممتاز که از یک شرایط خاصی برخوردار هستند و امکانات بیشتری نیز دارند زولبیا و بامیه را به نرخ 9 هزار و 500 تومان در ایام ماه مبارک رمضان عرضه خواهند کرد.

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان اردبیل تصریح کرد: ما برای رعایت حال شهروندان و وضعیت معیشتی آنها این نرخ را در نظر گرفتیم تا از طرفی صاحبان صنوف متضرر نشوند و از سوی دیگر شهروندان دچار فشار و مضیقه نشوند.

ناصری با بیان اینکه فروشندگان باید قیمت مصوب را رعایت کرده و بالاتر از نرخ اعلام شده از عرضه زولبیا و بامیه خودداری کنند، افزود: قطعا باید موارد و موضوعات بهداشتی در تولید زولبیا و بامیه رعایت شود و اگر مصرف‌کنندگان شکایتی داشته باشند می‌توانند از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد را اعلام کنند تا با متخلفان برخورد انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار