تابناک:آبشار سمیرم به دستان پر مهر دوستداران محیط زیست از وجود زباله پاکسازی شد .
کد خبر: ۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، انجمن رفتگران طبیعت سمیرم با همکاری شهرداری، دواطلبین هلال احمر، طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور سمیرم، در صبح یک روز بهاری – 27 فروردین ماه_ تمام اعضای خود را فراخواند تا در یک اقدام جمعی، آبشار سمیرم را از وجود زباله‌ها پاکسازی کنند .

اعضای این انجمن و همچنین دیگر شرکت کنندگان در نظافت و پاکسازی منطقه طبیعی و گردشگری آبشارسمیرم، عمدتا قشر نوجوان و جوانان بودند که با این کار، احساس مسوولیت و دوستی خود را نسبت به محیط زیست، مناطق گردشگری و حفظ آنها نشان دادند .

یک عضو انجمن رفتگران طبیعت سمیرم در حاشیه پاکسازی آبشار سمیرم گفت: اعضای این انجمن همگی نسبت به محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری تعلق خاطر واحساس مسوولیت دارند .

اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: این انجمن بیش از چهار سال است که در سمیرم راه اندازی شده و در این مدت عملکرد قابل قبولی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست و مناطق گردشگری این شهرستان داشته است .

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 50 نفر از جوانان سمیرمی عضو این انجمن هستند، افزود: همکاری و تعامل ادارات شهرستان با این انجمن در پیشبرد اهداف و موفقیت آن بسیار تاثیرگذار است .

به گزارش ایسنا، پاکسازی آبشار سمیرم با شعار "طبیعت زیبا حق همگان است" به مدت یک روز انجام شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار