مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح تولید کاغذ از سنگ با اعتبار 15 میلیارد تومان در شهرستان شبستر برای نخستین در کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 08 June 2016

به گزارش تابناک تبریز، علیرضا آخوندزاده ظهر امروز در نشست خبری از اجرای طرح تولید کاغذ از سنگ در شهرستان شبستر خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح با هزینه 14 میلیارد تومان برای 35 نفر ایجاد اشتغال شده و دو تن کاغذ از سنگ تولید می‌شود.

وی افزود: در فاز نخست این طرح با 6 میلیارد تومان اجرایی می‌‌شود که با 2 میلیارد تومان آورده صاحب طرح و 4 میلیارد تومان از تسهیلات دولتی استفاده می‌کند و این طرح در حال حاضر در کشورهای اسکاندوی در حال اجرا است

آخوندزاده گفت: در سال گذشته برای 18 هزار و 613 نفر وام با مبلغ یک‌هزار و 475 میلیارد و 220 میلیون ریال پرداخت شده که در زمینه مشاغل خانگی، خود اشتغالی، زلزله و نیز کارفرمایی بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این صندوق زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند و سود معنوی بیشتر از سود مادی برای این صندوق در نظر بوده و برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این صندوق در سال 71 در وزارت کار و امور اجتماعی آغاز به کار کرد که گروه‌های هدف وزارت کار، افراد عضو صندوق بیکاری بودند که استقلال این افراد با اعطای وام خوداشتغالی تامین می‌شد.

آخوندزاده گفت: در آغاز دولت نهم طی سال 84 این صندوق با نام صندوق مهر امام رضا(ع) تشکیل شد و در سال 85 به صورت رسمی آغاز به کار کرده و در زمینه اشتغال و ازدواج فعال شد و از سال 92 نیز به نام صندوق کارآفرینی امید تغییر نام داد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار