کد خبر: ۲۴۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 10 June 2016
آجورلو: خبرهای خوبی در راه است
مصطفی آجورلو درباره روند نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: من ترجیح می دهم شخص به شخص حرفی نزنم چون هنوز به طور کامل تکلیف بازیکنان مشخص نشده است. با این حال همه چیز خوب پیش می رود و انشاءالله بهتر هم می شود.


او می افزاید: تقریبا تا روز دوشنبه اکثر کارهای نقل و انتقالاتی مان پیش رفته و آن زمان می توانم بهتر صحبت کنم. فقط می گویم که خبرهای خوبی در راه است.


مخالفت خطیبی با پیشنهاد مالی نریمان جهان

مدیران و سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با پیشنهاد مالی هافبک گسترش فولاد موافقت نکردند.
سامان نریمان جهان که یکسال دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد، پیشنهادی از ماشین سازی دریافت کرده بود و به همین خاطر قصد داشت گسترش را ترک کند.

نریمان جهان پس از صحبت با مسئولان گسترش فولاد آنها را به جدایی اش راضی کرد اما در جلسه با مدیران و سرمربی ماشین سازی به توافق مالی نرسید.

نریمان جهان در این جلسه مبلغ 800 میلیون تومان برای فصل آینده به ماشین سازی پیشنهاد داد که این مبلغ با مخالفت شدید رسول خطیبی مواجه  و حضور این بازیکن در جمع سبزپوشان تبریزی تقریبا منتفی شد.

این در حالی است که گسترش فولاد نیز با توجه به مسائل چند روز گذشته هنوز درباره نریمان جهان تصمیمی نگرفته و باید دید چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان سابق تراکتورسازی است.
نوید روزهای خوشی را برای این تیم داد.


عشوری با 350 میلیون در تراکتور

  سینا عشوری که خدمت سربازی اش را در تراکتورسازی سپری کرد و به واسطه قراردادش با ذوب آهن، تکلیف نامشخصی دارد، در آستانه حضور مجدددر تراکتورسازی است.


باشگاه ذوب آهن مبلغ اولیه 600 میلیون تومان را برای صدور رضایتنامه عشوری اعلام کرده بود اما پیش از سفر نماینده تراکتورسازی به اصفهان و برگزاری جلسه با سعید آذری، اصفهانی ها این مبلغ را به 350 میلیون تومان کاهش دادند.


این پیشنهاد به صورت شفاهی با موافقت تراکتورسازی مواجه شده و به احتمال فروان عشوری در لیگ شانزدهم نیز پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

ابراهیمی- تراکتور، یکشنبه مشخص می شود

محمد ابراهیمی که قراردادش با گسترش فولاد تمام شده، مورد توجه باشگاه تراکتورسازی قرار دارد.

مدیربرنامه های ابراهیمی در این باره صحبت هایی را با مدیران تراکتورسازی انجام داده و قرار است فردا و یکشنبه نیز این مذاکرات ادامه پیدا کند.

با این تفسیر روز یکشنبه تکلیف نهایی محمد ابراهیمی با باشگاه تراکتورسازی روشن می شود.

ایرانپوریان با تراکتورسازی تمدید کرد

 محمد ایرانپوریان عصر امروز در دیدار با مصطفی آجورلو برای حضور در این تیم به مدت یک فصل دیگر به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد.

در جلسه امروز آجورلو به ایرانپوریان قول داد مطالبات دو فصل گذشته اش پرداخت شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :