سایت اینترنتی مرکز ری‌شناسی با حضور شهردار منطقه 20 رسما افتتاح و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 18 April 2015
به گزارش فارس منصور کتانباف در حاشیه مراسم راه‌اندازی سایت اینترنتی مرکز ری‌شناسی منطقه 20 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وب‌سایت مرکز ری‌شناسی شهرداری منطقه 20 که هم‌زمان با روز بزرگداشت زکریای رازی به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسیده بود با حضور مسجد جامعی و در چهل و یکمین برنامه کشف تهران به‌صورت رسمی راه‌اندازی شد.

شهردار منطقه 20 معرفی بیش از پیش پتانسیل‌های تاریخی و مذهبی شهرری را از مهم‌ترین اهداف این اقدام برشمرد و افزود: این فضای مجازی شامل معرفی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، آثار تاریخی، مشاهیر و تاریخ ری باستان پیش و پس از اسلام، اطلاعات شهری و خدمات هنری فرهنگی مرکز ری‌شناسی است.

وی به بخش کتابخانه تخصصی و پایان‌نامه‌های محققان در ارتباط با شهر تاریخی ری نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان علاقه‌مند به اماکن تاریخی و مذهبی می‌توانند از تور مجازی ری‌گردی این سایت که مجهز به تصاویر 360 درجه از این محل‌ها است، استفاده کنند.

محمد صفی‌نژاد ری‌شناس خطاب به احمد مسجد جامعی پس از افتتاح این سایت گفت: در حدود سال 1301 که متعلق به اواخر دوره قاجار است، اطلاعاتی از ری تهیه شد اما این اطلاعات هنوز هیچ‌جا منتشر نشده است، بنابراین از شورای شهر خواهشمندم در پیدا کردن اطلاعات جمع‌آوری شده و انتشار آن‌ها تلاش کند.

علاقه‌مندان برای دسترسی به سایت مجازی مرکز ری‌شناسی شهرداری منطقه 20 می‌توانند به آدرس reyshenasi.com مراجعه کنند.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار