کد خبر: ۲۴۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 12 June 2016


معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: استان البرز پایلوت امحای مواد مخدر غیردارویی در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الله ملاصالحی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: در استان البرز اقدامات بسیار خوبی در حوزه مقابله با موادمخدر انجام شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه همچنین همسویی خوبی به وسیله دستگاه‌های اجرایی مختلف در سطح استان البرز برای مبارزه با این بلای خانمانسوز انجام شده است.

این مسؤول استان البرز را از نظر ارتکاب جرم نقطه‌ای ایمن در کشور عنوان کرد و گفت: البرز در اکثر شاخص‌ها رتبه‌ای بهتر از 25 استان‌های کشور دارد که این نشان دهنده امنیت مناسب در این استان است.

در ادامه این نشست علی اسدیان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اقدامات قابل توجه صورت گرفته از نظر کشف موادمخدر، مبارزه با سوداگران مرگ و وجود امنیت در استان البرز، امسال در روز جهانی مبارزه با موادمخدر، میزان قابل توجهی از مواد مخدر کشف شده در استان‌های مختلف کشور در کرج سوزانده می‌شود.

وی تأکید کرد: در روز اول تیرماه میزان قابل توجهی مواد که حجم آن در روزهای آینده اعلام می‌شود در کوه‌های منطقه عظیمیه کرج امحا می‌شود.

به گفته این مسؤول در حاشیه این مراسم نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار