در «هت‌تریک» که بعد از مسابقات روزانه پخش می‌شود، کار‌شناسان به تحلیل فوتبال‌های برگزار شده خواهند پرداخت. منتخبی از برنامه‌های خبری کانال‌های مختلف جهان، تحلیل‌های سیاسی، اقتصادی و... بخش‌های مختلفی از ویژه برنامه هت‌تریک است که علاقه مندان فوتبال هر روز شاهد آن هستند.
کد خبر: ۲۴۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 20 June 2016
به گزارش تابناک یزد، پس از رضا رشیدپور، فریدون جیرانی، احسان کرمی، مهراب قاسم‌خوانی، آزادی نامداری و جواد یحیوی که مقابل دوربین تلویزیون‌های اینترنتی حضور یافتند و محمدحسینی که راساً مدیریت یک شبکه تلویزیونی اینترنتی را بر عهده گرفت، این بار عادل فردوسی پور، اقدام به تولید و اجرای یک برنامه اینترنتی در یکی از چندین تلویزیون نوظهور کرد تا سرعت جذب چهره‌ها به این شبکه‌ها و رشد این بستر تازه، به مراتب بیشتر از حد تصور باشد و بتوان از رقیب تازه تلویزیون سخن به میان آورد.

تلویزیون‌های اینترنتی یا شاید به عبارت دقیق‌تر «ویدیو کلوپ‌های اینترنتی» که در قالب VOD تعریف می‌شوند، به سرعت در حال توسعه هستند و با مدل‌های مختلف شاهد شکل‌گیری و ظهور نسل تازه رسانه‌ها در کشورمان هستیم که به دنبال ایجاد بستری ویدیویی برای مخاطبانی هستند که از خواندن خسته‌اند اما مشتاق تماشا هستند و برای تماشا کردن، تشنه آثار تصویری باکیفیت اند.

عادل فردوسی‌پور این روزها تولید برنامه‌ای اینترنتی برای جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) را به دست گرفته که در کنار پخش زنده این مسابقات، گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی از این مسابقات را هم روی آنتن می‌برد.

این ویژه‌برنامه با عنوان «هت‌تریک»، در مدت زمان هر قسمت حدود 40 تا 60 دقیقه در فضای مجازی قرار می‌گیرد و مدعی است که کاربران آن شاهد موضوعاتی خواهند بود که در دیگر رسانه‌ها و برنامه‌ها تماشا نخواهند کرد.

به گزارش «تابناک»، در «هت‌تریک» که بعد از مسابقات روزانه پخش می‌شود، کارشناسان به تحلیل فوتبال‌های برگزارشده خواهند پرداخت. منتخبی از برنامه‌های خبری کانال‌های مختلف دنیا، تحلیل‌های سیاسی، اقتصادی و ... بخش‌های مختلفی از ویژه برنامه هت‌تریک است که علاقه مندان فوتبال هر روز شاهد آن هستند.

برنامه «هت‌تریک» در آیو که یک تلویزیون اینترنتی است قابل دسترسی است. آیو یک سرویس تعاملی است که مخاطبان آن با اتصال به اینترنت می‌توانند به محتوای دلخواه خود (ویدئو، صوت، بازی و سرگرمی، خدمات ارزش افزوده و ...) دسترسی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرسعیدابوزهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
این فردوسی پور که همش میگه توی کدوم کشور فلان کاری که اینجاانجام میشه ....اونجاهم انجام میشه...
حالا بایدبه اوگفت:درکدام کشور دنیا یک مجری دردو جا مجری گری می کنه ....مردم جیگر نیستند.
آب نمی بینی آقای فردوسی پور وگرنه شناگرماهری هستی....
آقای پورمحمدی کمترازاین فردوسی پورحمایت کند....لطفا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار