رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از اجرای پنج برنامه فرهنگی به مناسبت پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 21 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از اجرای پنج برنامه فرهنگی به مناسبت پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر خبر داد و اظهار کرد: آن چه مسلم است اعتیاد به واسطه ضعف بنیه دینی افراد در جامعه رشد کرده است.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم روحیه دینی مردم را بالا ببریم و به دستورات قرآن و اهل بیت (ع) آشنا کنیم و سبک صحیح زندگی اسلامی را به آنان بیاموزیم و در یک کلام ایمان و تقوی آن‌ها را قوی‌تر کنیم قطعأ می‌توانیم با توجه به دستورات دینی در این زمینه پیشگیری کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد افزود: بنابراین، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد به همین منظور مقاله‌ای را تهیه و برای استفاده عموم در اختیار فرمانداری قرار می‌دهد تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد.
سلطانی خاطرنشان کرد: پنج برنامه برای این هفته برنامه‌ریزی شده است که ارسال پیامک برای کلیه روحانیون در رابطه با سخنرانی برای پیشگیری از این مواد افیون، هماهنگی و ارسال موضوع سخنرانی برای ائمه جمعه شهرستان در نماز جمعه، برگزاری کارگاه آموزشی روحانیون در مدرسه مصلی، ارسال بروشور برای گردهمایی هدف، تهیه مقاله در زمینه با ریشه‌های گرایشی به اعتیاد از نظر اسلام برای استفاده تمام گروه‌ها از جمله این برنامه‌هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار