معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز خبر داد :
حجت الاسلام احمد حمیدی در دومین جلسه کارگروه حجاب و عفاف در سال جدید که در معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 19 April 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از معاونت فرهنگی واجتماعی، با اشاره به اینکه نمایشگاه مد و لباس اسلامی در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از تولید ایرانی و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که باید در عصر حاضر و با وجود تهاجمات فرهنگی متعدد از سوی دشمنان اسلام به آن بپردازیم عفاف وحجاب است .

وی افزود: نمایشگاه یاد شده با هدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی،‌ زمینه‌سازی برای کشف و یا ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و توسعه صنعت پوشاک با ارایه الگوی اسلامی ایرانیان و با همکاری نهادهای فرهنگی استان  برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداري تبریز ضمن توجه جدي به ترويج فرهنگ عفاف وحجاب در ميان كاركنان و پرسنل در سال 94 ،نسبت به برنامه ريزي راهبردي در فضاهاي عمومي شهري خصوصأ پارك ها و مساجد، با هدف اشاعه فرهنگ غني و اصيل اسلامي – ايراني قدم بر می دارد و در کنار اقدامات آموزشی نظیر برگزاری کلاس ها و همایش ها و نشست ها، نمایشگاه های مد لباس را در   جهت معرفی حجاب برتر و حجابی که اسلام آن را تعریف کرده است، در فرهنگسراها و پارک های بانوان برگزار خواهد نمود ..

حمیدی با اشاره به اهتمام شهرداری کلانشهر تبریز در جهت مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: تلاش ما اين است که بتوانيم به سهم خودمان درترویج وتوسعه فرهنگ عفاف وحجاب به نتايج مطلوب دست يابيم و شاهد پیشرفت روزافزون حوزه فرهنگی شهرمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :