مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: به همت سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمین مسابقه عکس «حماسه حضور» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 30 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، قربان ادراکی صبح امروز در جلسه شورای مرکزی اعضای انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار کرد: این مسابقه از سوی بسیج هنرمندان استان اردبیل برای چهارمین بار با هدف انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه برای انعکاس حضور حماسی مردم استان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به وسیله ابزار هنر در چهار موضوع محوری عکس حماسه حضور ملت، دفاع از ملت مظلوم فلسطین، انزجار از جنایت رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی و انزجار از استکبار جهانی در حمایت از رژیم غاصب اسرائیل برگزار می‌شود.

مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: برای چهارمین بار مسابقه عکس حماسه حضور برگزار می‌شود.

ادراکی ادامه داد: هر عکاس می‌تواند با حداکثر پنج قطعه عکس در مسابقه شرکت کند که به نفرات برتر هر بخش دیپلم افتخار، لوح تقدیر و یک میلیون ریال تعلق می‌گیرد و برای تمامی آثاری که به مرحله اصلی مسابقه راه پیدا کند گواهی شرکت در مسابقه صادر خواهد شد.

مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 25 تیرماه 95 به آدرس الکترونیکی M.khabarha@gmail.com ارسال کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار