نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مدیران باید با خلاقیت, نوآوری و فکر نوین در راه توسعه و اعتلای شهرستان همت کنند.
کد خبر: ۲۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 30 June 2016
نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مدیران باید با خلاقیت, نوآوری و فکر نوین در راه توسعه و اعتلای شهرستان همت کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر اکبر رنجبرزاده در نخستین حضور رسمی خود در شورای اداری شهرستان اسدآباد, با بیان اینکه اگر مدیران متعهد و باانگیزه وارد میدان شوند مشکلات به حداقل خود خواهد رسید, اظهار کرد: با توجه به اولویت برنامه های کشور باید اشتغال, تولید و معیشت مردم در شهرستان نیز جز اولویت مدیران قرار گیرد.

وی افزود: مدیری می تواند در ارزیابی ها نمره قابل قبول کسب کند که در راستای تولید, اشتغال و معیشت مردم برنامه داشته باشد و به جلو حرکت کند و این امر تنها با همکاری و انسجام تمامی ادارات دستگاه های اجرایی میسر خواهد بود.

وی با تاکید براینکه باید با یک ریل گذاری بدون پراکندگی با همکاری همه مدیران برای توسعه شهرستان حرکت کنیم, عنوان کرد: مدیری که می خواهد در جا بزند بهتر است که کار را به فرد پویا و تواتمندتر واگذار کند چرا که هرکسی که توان خدمت به مردم و رضایتمندی مردم را داشته باشد مورد توجه همه خواهد بود.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه برای توسعه شهرستان نیاز به ایجاد یک کارگروه و یا کمیته است, خاطرنشان کرد: با تشکیل این کارگروه در هر دو هفته یکبار می توان با شناسایی ظرفیتها یک برنامه ٣ ساله از دستگاههای اجرایی شهرستان خواست که در این برنامه باید ظرف مدت سه سال دستگاههای اجرایی با هدف گذاری های انجام شده دست یابند.

وی تصریح کرد: علاوه بر تشکیل این کارگروه نیاز است تا هر دستگاه اجرایی در اداره خود اقدام به ایجاد یک اتاق فکر با حضور نخبگان و صاحب نظران کند.

وی خاطرنشان کرد: با خلاقیت, نوآوری, انسجام و موقعیت شهرستان باید برای اسدآباد ایجاد درآمد کرد.

رنجبرزاده با تاکید برکاهش آسیب ها و ارتقا برجستگی های شهرستان تصریح کرد: برای پیشبرد امور در شهرستان از هم اکنون همه امکانات فراهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه ٨۵ درصد پیشرفت کارها, خلاقیت ها, نیروی انسانی و طراحی ها به توانمندی مطلوب مدیر بستگی دارد گفت: مدیرانی که انگیزه کار ندارند کار را به دیگران واگذار کنند چرا که وابستگی به میز مدیریت انسان را بدبخت می کند.

رنجبر زاده بیکاری, آسیب های اجتماعی, مراجعات متعدد مردم به دادگستری ها و وجود آمار بالای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را از مشکلات این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: باید با راهکارهای مختلف و ایجاد کارگاههای زودبازده زمینه لازم مردم را به معیشت و درآمد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: پایلوت قرار دادن هریک از روستاها در زمینه یکی از اشتغال ها از جمله صنایع دستی, منبت کاری, گلخانه در سطح کوچک و اشتغال های خانگی مختلف می تواند در راستای اشتغال و درآمد روستاها از نقش موثری برخوردار باشد.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه با توجه به بیکاری نیاز به اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان وجود دارد گفت: باید با رفع موانع کنونی در امر تولید زمینه لازم رونق مجدد واحدهای تولیدی شهرستان را به وجود آورد.

مسعود بکایی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد واحدهای تولیدی دولت کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید را تشکیل داده که در این راستا بانکها موظفند با پرداخت تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی به جای تملک و صدور اجراییه این واحدها را کمک کنند.

بکایی با تاکید بر شناسایی این واحدهای تولیدی در شهرستان اظهار کرد: در سه دهه اخیر از فرصتهای طلایی به دست آمده در شهرستان چندان استفاده نشده و غفلت شده و این فرصتها به آسیب هایی چون بیکاری و به تبع آن افزایس طلاق, آسیب های اجتماعی و اعتیاد منجرشده است که باید با راهکارهای لازم نسبت به کاهش این مشکلات اقدام کرد.

پرداخت بدهی ادارات خدمات رسان, نظارت برحفر چاههای غیرمجاز, سرشماری نفوس ومسکن در مهرماه و همکاری ادارات در این راستا, جذب اعتبارات عمرانی توسط ادارات و نظارت برطرح های عمرانی از دیگر مواردی بود که فرماندار .شهرستان در شورای اداری به آن اشاره کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار