به رياست فرماندار تفت برگزار شد:
نشست شوراي بهداشت شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل فرمانداري تفت برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،"محمود زارع رشكوييه" در اين نشست با اشاره به اهميت مقوله بهداشت گفت: هرچه در حوزه بهداشت بهتر و بيشتر كار شود هزينه هاي درمان بسيار كاهش خواهد يافت.

فرماندار تفت موضوع بهداشت و درمان را از اولويت هاي كاري دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت، اقدامي موفقيت آميز و حركتي ارزشمند و بزرگ بود كه بايد در همه ابعادش ادامه يابد.

وي به موضوع بهداشت در نانوايي هاي شهرستان اشاره كرد و گفت: نانوايي ها از جمله مراكزي هستند كه روزانه و به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند و اين موضوع اهميت توجه به رعايت سلامت و بهداشت را در اين مراكز دوچندان مي كند.

فرماندار تفت با تقدير و قدرداني از تلاش نانواهاي شهرستان تفت در خدمت رساني سالم به مردم شريف گفت: نانوايي ها چه از نظر بهداشت فردي و چه از نظر بهداشت محيطي بايد مناسب و در شرايط مطلوب باشند و دستگاههاي مرتبط نيز نظارت هاي لازم را به عمل آورده و احيانا نكات اصلاحي را متذكر شوند.

زارع همچنين بر برگزاري كلاسهاي آموزشي در حوزه سلامت براي اصناف گوناگون تاكيد كرد.

ارائه گزارشي از اجراي طرح بهداشت كشاورزي، بهداشت و بهسازي كارگاههاي قاليبافي روستايي، بازرسي هاي بهداشتي از معاون و كارگاههاي مختلف شهرستان و همچنين نحوه فعاليت در بخش طب كار از ديگر موضوعات مطرح شده در اين نشست بود.
در ادامه اين نشست اعضا به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار