معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تفاهم‌نامه همکاری خدمات پشتیبانی، تجهیزات و آموزشی بین سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی اهواز امضا شد.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 02 July 2016

حسین برزگر با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری خدمات پشتیبانی، تجهیزات و آموزشی بین سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری و رسیدن به اهداف کلان تضمین ایمنی و سلامت مواد خوراکی، آشامیدنی، اقدامات کنترلی آلاینده‌ها و ممانعت از تقلبات مواد خوراکی برای فراهم ساختن پیش‌نیازهای لازم پایش است.

وی افزود: به‌منظور تأمین زیر ساخت‌های آزمایشگاهی، تجهیزاتی، نیروی انسانی، آموزشی، راه‌اندازی و بهره‌برداری روش‌های نوین آزمون آزمایشگاهی، این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان غذا و دارو به نمایندگی رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت و اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز منعقد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خاطرنشان کرد: توسعه زیر‌ساخت‌های آزمایشگاهی و تجهیزاتی دانشگاه، افزایش توانمندی علمی و عملی با جذب نیروهای انسانی متخصص برای اجرای طرح، سیاست‌گذاری و تعیین دستور کار در سطح کشور در زمینه ایمنی و سلامت از اهداف دیگر این تفاهم‌نامه است.

برزگر گفت: ساماندهی برنامه‌های عملیاتی، توسعه و انتقال فناوری‌های کنترل آلاینده‌ها در کشور و افزایش توان عملیاتی شبکه آزمایشگاه‌ها به‌منظور کنترل الاینده‌ها، تقلبات مواد غذایی و تربیت نیروی انسانی متخصص در راستای اهداف سازمان غذا و دارو نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار