در آزمایش‌های صورت گرفته از آب استخرهای همدان توسط بازرسان بهداشت همدان و هیئت شنا استان هیچ‌گونه آلودگی در آب استخرها مشاهده نشده است.
کد خبر: ۲۵۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 02 July 2016
دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان گفت: در آزمایش‌های صورت گرفته از آب استخرهای همدان توسط بازرسان بهداشت همدان و هیئت شنا استان هیچ‌گونه آلودگی در آب استخرها مشاهده نشده است.

به گزارش مهر، محرم روزبه با اشاره به تایید سلامت آب استخرهای شنا همدان اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ هیئت شنا استان همدان با شبکه بهداشت بازرسان هیئت و مرکز بهداشت همدان به‌صورت دوره‌ای و منظم آب تمام استخرهای شنا همدان را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا در صورت مشاهده برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های همدانی می‌توانند با خیال آسوده فرزندان خود را به استفاده از استخرها ترغیب کنند، افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه آلودگی در آب‌ استخرهای همدان مشاهده نشده و از این بابت خیال خانواده‌ها آسوده‌خاطر باشد.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان بابیان اینکه در همدان مربیان شنای خوب فعالیت می‌کنند، گفت: ازنظر مربی کوچک‌ترین مشکلی در همدان وجود ندارد و به‌تازگی نیز ۳ دوره کلاس مربیگری در همدان برگزار شده است.

روزبه عنوان کرد: بیشتر مربیان شنای همدان در حال حاضر فعال هستند و سیاست در استفاده از تمامی مربیان است.

وی با اشاره به استقبال خانواده ها از ورزش شنا بیان کرد: در فصل تابستان استقبال از رشته شنا به اوج خود می‌رسد که در این زمینه مدارس شنا و کلاس‌های استان همدان فعال است.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان عنوان کرد: مدرسه شنا الوند همدان برای پسران زیر ۱۵ سال فعال بوده و آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان این رشته است.

روزبه با اشاره به وضعیت شنای بانوان همدان نیز گفت: شنای بانوان نیز در استخر لاله همدان و مدرسه شنا بانوان نیز در این استخر  فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: تمامی شهرستان‌های استان فعال و دارای رئیس هیئت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار