فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم، امنیت قم در کشور را زبانزد و قابل افتخار دانست و گفت: این امر براحتی به دست نیامده است.
کد خبر: ۲۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با رئیس دادگستری استان قم و استاندار قم، اظهار داشت: همیشه مهندس صادقی استاندار قم و حجت الاسلام خلیلی رئیس دادگستری قم به مجموعه این فرماندهی لطف داشته و باید به صراحت بگویم موفقیت حاصل شده مرهون زحمات ایشان و همچنین شخص دادستان قم است.

وی با بیان اینکه تیم امنیتی خوبی در قم وجود دارد، تصریح کرد: برای این صمیمیت، حمایت و همراهی‌ها باید خدا را شکرگذار بود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه امنیت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است، امنیت را شامل دو بخش آماری و روانی برشمرد و گفت: بحمدالله در کنار امنیت آماری، امنیت روانی برای مردم و مسافران شهر کریمه اهل بیت (ع) حاصل شده و این امر براحتی به دست نیامده است.

وی تأکید کرد: جلب رضایت عمومی اهمیت بالایی دارد که پلیس قم توانسته در کنار شرایط خوب آماری، با دقت، سرعت و صحت عمل، رتبه اول رضایتمندی مردم در سه ماهه ابتدایی امسال را در کشور به خود اختصاص دهد.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه امنیت استان را مرهون تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان و مجموعه دستگاه قضایی استان عنوان کرد و از اهتمام این دو دستگاه در برقراری نظم و امنیت در مناسبت‌هایی همچون انتخابات، تعطیلات نوروز، راهپیمایی 22 بهمن، راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: به واسطه حضور مقتدرانه پلیس در صحنه‌های مختلف شاهد آسایش و امنیت مردم هستیم.

صادقی با بیان اینکه احساس امنیت در قم بالاست، این مهم را به دلیل مدیریت اقتدار، مسئولیت پذیری کارکنان پلیس و اعتماد سازی عنوان کرد.

بالاترین احساس امنیت در قم

فرمانده انتظامی استان قم همچنین در دیدار با مصطفی برزگر گنجی دادستان قم نیز ضمن قدردانی از همراهی و حمایت‌های وی از مجموعه فرماندهی انتظامی استان، امنیت را در دو بخش آماری و روانی توصیف کرد و اظهار داشت: سطح آماری توسط مسئولان تهیه و منعکس می‌شود که در پایان سال و یا هر 6 ماه دستگاه مسئول در پی درخواست مردم و یا احساس نیاز جامعه آن را ارائه می‌دهد که قابل دخل و تصرف است.

مجتبایی در خصوص امنیت روانی مردم، گفت: دخالتی در امنیت روانی نمی‌توان کرد و واقعیت نظر مردم است.

فرمانده انتظامی استان قم تأکید کرد: هم امنیت آماری و هم روانی برای امنیت آرمانی لازم است.

سردار مجتبایی با بیان اینکه احساس امنیت مردم قم در بالاترین نقطه قرار دارد، افزود: امسال پلیس قم در سه ماهه ابتدایی سال در نظرسنجی‌های ناجا از لحاظ رضایتمندی مردمی در کشور رتبه اول را کسب کرد و این مهم مرهون عملکرد خوب تیم امنیتی بویژه شخص دادستان است.

در استان قم سارق مسلح و آدم ربا نداریم

دادستان قم نیز در سخنانی با بیان اینکه دعای روزه داران مورد استجابت خدا قرار می‌گیرد به برنامه‌های افطاری زندان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان و همچنین ارائه بن خرید کالا به خانواده‌های زندانیان اشاره و تصریح کرد: این مهم اثرات خوبی داشت و یکی از وظایف ذاتی ماست که از زندانیان و خانواده‌هایشان حمایت شود تا اصلاح شده و به جامعه برگردند.

مصطفی برزگر گنجی سپس به دیدار مسئولان قضائی کشور با رهبر معظم انقلاب و حضور وی در این جلسه خصوصی اشاره کرد و گفت: معظم له تاکید کردند باید کارها و خدماتتان را به مردم اطلاع دهید.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت قم از لحاظ ضریب امنیتی با سایر استان‌ها قابل مقایسه نیست، افزود: در استان قم سارق مسلح و آدم ربا نداریم و بالاترین جرائم مربوط به تصادفات، سرقت‌های خرد و اعتیاد است، این امنیت پایدار لطف الهی بوده و باید خوب انعکاس داده شود که در این راستا با تشکیل کارگروهی از دادستانی، نیروی انتظامی، اطلاعات و صدا و سیما باید زحمات این مجموعه‌ها به خوبی اطلاع رسانی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار