نخستین آکادمی والیبال استان یزد راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۵۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 04 July 2016
به گزارش "تابناک یزدرییس آکادمی تازه تاسیس والیبال یزد گفت: این آکادمی تخصصی مجوز دار زیر نظر فدراسیون والیبال در طول سال فعالیت می کند .
عباسعلی میرحسینی با اشاره به اینکه آکادمی در بلوار 17 شهریور یزد قرار دارد از همکاری چهار مربی مجرب برای آموزش نونهالان ، نوجوانان و جوانان استان خبر داد .
وی خاطر نشان کرد: آکادمی در هر روز در شش سانس و در هفته در سه روز نسبت به آموزش اعضا طبق مقررات و آخرین یافته های علمی رشته فعالیت دارد .
رییس آکادمی والیبال یزد ، شناسایی استعدادها ، ایجاد رقابت بین علاقمندان ، معرفی نفرات برتر به تیم های ملی و ارتقای این رشته در استان را از اهداف راه اندازی آکادمی ذکر کرد .
میرحسینی گفت: بر اساس مقررات فدراسیون هر دو ماه یکبار با حضور اعضای کمیته استعداد یابی فدراسیون نسبت به شناسایی بازیکنان آماده اقدام می شود .
وی افزود: در این آکادمی در کنار انجام فعالیت های فنی و آموزشی نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی نیز برنامه های خاصی پیش بینی شده است .
رییس آکادمی والیبال یزد از تخفیف ویژه برای ثبت نام دانش آموزان برتر علمی ، اعضای انجمن های والیبال و شرکت کنندگان در المپیادهای ورزشی خبر داد .
میرحسینی ابراز امیدواری کرد تا این آکادمی بتواند با برنامه های دقیق خود نقش مهمی در توسعه علمی این رشته در استان را داشته باشد .
میرحسینی متولد محله محمود آباد یزد است که در کارنامه ورزشی خود سرمربی تیم های مختلف لیگ برتر کشور و تیم ملی جوانان را دارد .
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار سازمان یافته است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار