کد خبر: ۲۵۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 06 July 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی المهدی (عج) نیکشهر اظهار داشت: دشمنان با هزینه ‌های گزاف جریان رسانه ‌ای پیچیده و گسترده ‌ای را بر ضد نظام اسلامی به راه انداخته‌اند که هدف اصلی آنان پوشاندن نقاط قوت جمهوری اسلامی و برجسته‌سازی برخی نقاط منفی برای ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم به ویژه جوانان است.
وی ادامه داد: دشمن با تکیه بر کمبودها، نقص‌ها و قصورها، انقلاب را کم ‌ارزش جلوه می ‌دهد و پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را نادیده می ‌گیرد که لازم است مردم انقلابی این نامعادله را با دفاع صریح و بدون تقیه از نظام اسلامی برهم بزنند.
وی ضمن سفارش به تقوا همه جانبه، پرداخت زکات، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و تلاش و کوشش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، اطلاعات و سربازان گمنان امام زمان (عج) در برقراری امنیت قابل تقدیر است.
وی گفت: ماه رمضان امسال به معنای واقعی کلمه یک ماه مبارک و با برکات فراوان بود.
وی ادامه داد: ملت ایران همواره آماده مقابله و مبارزه با استکبار و همیشه در صحنه است.
امام جمعه نیکشهر افزود: عید فطر عید وحدت امت اسلامی است و همه باید در این ایام اختلافات قومی، قبیله ای و مذهبی را کنار بگذارند و با همدیگر دوست و برادر باشند.
حجت الاسلام لطفیان سرگزی افزود: نباید اختلافات جزئی به کشمکش تبدیل شود و مردم مسلمان و انقلابی باید به ‌گونه‌ای عمل کنند که تحمل مخالف در جامعه جا بیفتد. 
وی مردم را به تقویت ایمان و معنویت سفارش کرد و گفت: مردم باید دارای بصیرت باشند و به محیط، مسائل و تحولات کشور، منطقه و جهان و اقدامات تروریستی داعش و تکفیریها و حامیان آنها با چشم باز نگاه کند و همواره در مقابل دسیسه های دشمنان هوشیار باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار