جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
امیر موسوی: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ارتش در سال ۹۴ در بخش های مختلف ۳۶ پروژه را رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 21 April 2015
تابناک بوشهر: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ارتش در سال ۹۴ در بخش های مختلف ۳۶ پروژه را رونمایی خواهد کرد.

امیر موسوی عنوان کرد: پیش بینی ما این است که در نیروی زمینی هفت پروزه در حوزه جنگ الکترونیکی، دفاع شیمیایی و بالگرد ها به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) نیز ۹ پروژه در حوزه موشک و رادار خاتمه پیدا می کنند و عملیاتی می شود.

فرمانده قرارگاه جهادعلمی ارتش تکمیل کرد: همچنین ۷ پروژه در حوزه بمب های هوشمند، هواپیما، پهپادها،
” رزمایش محمدرسول الله(ص)، گنجینه ی آمادگی برای هر اتفاقی در جنوب شرق است "
جنگ الکترونیک و شبیه ساز ها در نیروی هوایی به نتیجه می رسد.

امیر موسوی با بیان اینکه در سال ۹۴ زیر دریایی فاتح به ناوگان دریایی ایران اضافه می شود، گفت: نیروی دریایی ارتش در این سال هفت پروژه در حوزه های شبیه سازها، رادارها، رمز کننده ها و شناورها به بهره برداری می رساند.

فرمانده قرارگاه جهادعلمی ارتش اضافه کرد: احتمال دارد زیر دریایی فاتح همزمان با مراسم دانش آموختگی دانشگاه بوشهر به ناوگان دریایی کشور الحاق شود.

وی بهره برداری از شش پروژه در حوزه مهندسی و پزشکی را از دیگر برنامه های ارتش در سال ۹۴ اعلام کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: همچنین در روز ۲۶ فرودین سلاح تک تیر انداز ۲۳ میلیمتری، سلاح تک تیرانداز ۱۴.۵ میلی متری خشاب دار(شاهر)، تانک چرخ دار و تانک سبک بومی رونمایی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار