سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از اجرای مرحله نخست طرح تحویل سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از روز جاری(سه شنبه) براساس پیمایش خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 21 April 2015
به گزارش تابناک یزد، شهرام آدم نژاد افزود: این طرح به استناد مصوبه هیات وزیران از اول اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور به اجرا درآمد تا سهمیه گازوییل ناوگان حمل ونقل عمومی کشور از این پس براساس پیمایش این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ شود.

وی اظهار داشت: از آنجا که سوخت پیمایشی مورد نیاز این ناوگان از اول خرداد ماه سال جاری در کارت سوخت آنان شارژ خواهد شد، سهمیه سوخت ناوگان حمل ونقل عمومی بین شهری کشور در اردیبشهت ماه سال جاری هیچگونه تغییری نداشت و این ماه نیز طبق سهمیه ماه های گذشته کارت سوخت آنان شارژ شده است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه سوخت در بین ناوگان حمل ونقل عمومی در کشور دانست و گفت: جلوگیری از قاچاق سوخت و توزیع گازوییل براساس کارکرد رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی از دیگر اهداف اجرای این طرح در سراسر کشور است.

به گفته آدم نژاد، مرحله دوم این طرح از مهرماه سال آینده در کشور اجرا می شود و طبق آن سهمیه سوخت گازوییل تمام ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری و شهری براساس عملکرد و میزان تردد آنان تخصیص می یابد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند تردد ناوگان حمل ونقل عمومی اظهار داشت: در مرحله سوم این طرح با نصب سیستم های هوشمند موقعیت یاب در تمام ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری سوخت مورد نیاز آنان به صورت آنلاین همزمان با میزان پیمایش در کارت سوخت این ناوگان شارژ خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار