رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به درخشش بانوان فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه ملی و بین‌المللی با نبود هرگونه اماکن ورزشی اختصاصی اشاره کرد.
کد خبر: ۲۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 08 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی در نشست با کمیته بانوان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی افتخاراتی که فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های بانوی هم استانی در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: درخشش بانوان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی بیش از آقایان بوده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موفقیت‌ها در حالی کسب شده که هیچ فضای اختصاصی برای فعالیت بانوان در این دو رشته ورزشی نداریم.

این مسؤول تصریح کرد: باید از این ظرفیت بزرگ برای پیشرفت ورزش استان استفاده کنیم و شاهد درخشش بیشتر بانوان هم استانی در عرصه‌های ورزشی باشیم.

موسوی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به عدم حمایت مسؤولان از ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران بسیاری را در استان در رأس امور تاکنون دیده‌ایم و مدیریت آن‌ها را تجربه کرده‌ایم اما باید گفت که رویکرد چندان مثبتی نسبت به ورزش تاکنون نداشته‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه ایجاد و ساخت اماکن ورزشی مخصوص بانوان در استان کوتاهی‌هایی صورت گرفته و کار آن‌چنانی انجام نشده که نقطه ضعف بزرگی برای استان به شمار می‌رود.

این مسؤول گفت: در صورتی که اگر برای بانوان هم استانی فضای کافی و امکانات فراهم شود قادر به درخشش در هر میدان و عرصه‌ای هستند.

وی با قدردانی از فعالیت کمیته بانوان هیأت فوتبال استان گفت: هر چند اعتباراتی و بودجه‌ای برای حمایت از بانوان هم استانی داریم اما برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در اردوهای تیم ملی و سایر اقدامات از جمله مکاتبات با مرکز برای کمک به رفع مشکلات بانوان ملی‌پوش از اقداماتی است است که در هیأت فوتبال استان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار