امام جمعه بندرعباس:
امام جمعه بندرعباس با اشاره به رشد توانایی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف بخصوص در زمینه کشتی‌سازی اظهار کرد: با وجود چنین توان علمی و فنی در مجاورت شهر بندرعباس و رشد قابل‌توجه توان کشور در این زمینه نباید تعمیر و ساخت کشتی‌های جدید به خارج از کشور سپرده شود.
کد خبر: ۲۵۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 08 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌ الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: برگزاری با شکوه نماز عید فطر در سراسر کشور نشانه وحدت عمومی ملت ایران و نمایش اوج بندگی و ایمان مسلمانان جهان در برابر پروردگار متعال بود که باید قدر این همبستگی توأم با امنیت و اقتدار را در ایران اسلامی بدانیم.
 
وی افزود: برکات ماه مبارک رمضان را با اخلاق پسندیده و نیکو و با عمل به فرائض دینی در ادامه زندگی خویش نیز تداوم بخشیم و تلاش کنیم تا با حرکت جمعی باری از مشکلات جامعه اسلامی برداشته شود و شرایط و امکان زندگی مناسب برای همه ملت ایران فراهم آید.
 
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر نکات مهمی را در خصوص لزوم توجه مسؤولان به بیت‌المال و اهمیت برخورد با سوء استفاده کنندگان از قانون در مناصب مختلف ایراد فرمودند که با عزم رئیس جمهور و دیگر سران قوا و مسؤولان ارشد کشور این حرکت به طور جدی می‌بایست پیگیری شود.
 
آیت‌الله نعیم آبادی از مسؤولان خواست تا نسبت به هزینه‌کرد از بیت‌المال دقت بیشتری داشته باشند و بدانند که نوع زندگی آنان ارتباط مستقیمی با اعتماد مردم به نظام و مسؤولان آن دارد و مبادا زندگی اشرافی سبب فاصله گرفتن آنان از مردم شود.
 
وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری میان دستگاه‌های مختلف برای تشدید خدمت به مردم و اهمیت تلاش رای افزایش رضایت‌مندی در آحاد جامعه، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک و مطهر شهدا و تلاش‌های بی‌پایان و مجاهدانه‌ای است که از سوی فرزندان غیور ملت ایران در دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در جریان است تا دشمن تنواند آرامش ملت ایران را سلب کند.
 
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: باید قدر این امنیت و آرامش امروز را بدانیم و در جهت کمک به این امنیت و وحدت پایدار گام برداریم.
 
آیت‌ الله نعیم‌آبادی بزرگ‌ترین سرمایه برای مقابله با تهدیدات دشمنان را اعتماد و همدلی میان مردم و نظام دانست و گفت: هر کس به این اعتماد خدشه وارد کند، خیانت‌کار است.
 
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به رشد توانایی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف بخصوص در زمینه کشتی‌سازی اظهار کرد: با وجود چنین توان علمی و فنی در مجاورت شهر بندرعباس و رشد قابل‌توجه توان کشور در این زمینه نباید تعمیر و ساخت کشتی‌های جدید به خارج از کشور سپرده شود.
 
وی گفت: اگر سفارش به خارج از کشور داده شود پس کارگران و خانواده‌های آنان و جوانان شاغل در این صنعت از چه محلی ارتزاق کنند؟ آیا بیکاری این نیروها با وجود داشتن توان بالای علمی و فنی خیانت به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد کشور نیست؟
 
آیت‌ الله نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: باید با وجود چنین توانایی در کشور و اثبات این توان در بخش‌های مختلف به آن اعتماد شود و برای برخی منافع فردی، سفارش ساخت کشتی به خارج کشور داده نشود.
 
وی از نمایندگان ملت در مجلس نیز خواست تا در این زمینه دخالت کرده و مانع چنین ظلمی به صنعت کشتی‌سازی کشورمان شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار