شهردار ورامین:
شهردار ورامین گفت:تلاش داریم بستر معرفی پارک ها و بوستان های ورامین به عنوان پارک بدون دخانیات را فراهم کنیم تا در این اماکن، زمینه استفاده از مواد دخانی فراهم نشود.
کد خبر: ۲۵۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 09 July 2016
علی حیدریان با اشاره به این نکته که شهرستان ورامین به عنوان اولین شهرستان بدون دخانیات کشور به صورت پایلوت نام گرفته است، اظهار داشت: باید همه دستگاه ها و ارگان های مختلف تلاش کنند تا ورامین به اولین شهر بدون دخانیات ایران تبدیل شود.

شهردار ورامین افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر اقداماتی برای رسیدن به این هدف انجام شده و شهرداری ورامین نیز آمادگی دارد تا برای تحقق این موضوع مهم از ظرفیت های خود استفاده کند.

وی ادامه داد: امروز معضل اعتیاد به دغدغه تمامی خانواده ها، مردم و برنامه ریزان و مسئولان سطوح مختلف کشور تبدیل شده و باید از همه ظرفیت های موجود برای مقابله با این پدیده شوم استفاده کرد.

شهردار ورامین گفت: تلاش داریم تا با همکاری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی، بستر معرفی پارک ها و بوستان های ورامین به عنوان پارک بدون دخانیات را فراهم کنیم تا در این اماکن، زمینه استفاده از مواد دخانی فراهم نشود.

وی بیان داشت: مردم نیز در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند و باید با درک مشکلات و خطرات استفاده از مواد دخانی، از این پدیده شوم دوری کرده و به کسانی که به دام استفاده از مواد دخانی افتاده اند، تذکر دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار