فرماندار تفت:
فرماندار تفت موضوع بهداشت و درمان را از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت، اقدامی موفقیت آمیز و حرکتی ارزشمند و بزرگ بود که باید در همه ابعاد ادامه یابد.
کد خبر: ۲۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 21 April 2015
به گزارش تابناک یزد،محمود زارع رشکوییه در نشست شورای بهداشت شهرستان با اشاره به اهمیت مقوله بهداشت گفت: هرچه در حوزه بهداشت بهتر و بیشتر کار شود هزینه های درمان بسیار کاهش خواهد یافت.

وی به موضوع بهداشت در نانوایی های شهرستان اشاره کرد و گفت: نانوایی ها از جمله مراکزی هستند که روزانه و به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند و این موضوع اهمیت توجه به رعایت سلامت و بهداشت را در این مراکز دوچندان می کند.

فرماندار تفت با تقدیر و قدردانی از تلاش نانواهای شهرستان تفت در خدمت رسانی سالم به مردم شریف گفت: نانوایی ها چه از نظر بهداشت فردی و چه از نظر بهداشت محیطی باید مناسب و در شرایط مطلوب باشند و دستگاههای مرتبط نیز نظارت های لازم را به عمل آورده و احیانا نکات اصلاحی را متذکر شوند.

زارع همچنین بر برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه سلامت برای اصناف گوناگون تاکید کرد.

ارائه گزارشی از اجرای طرح بهداشت کشاورزی، بهداشت و بهسازی کارگاههای قالیبافی روستایی، بازرسی های بهداشتی از معاون و کارگاههای مختلف شهرستان و همچنین نحوه فعالیت در بخش طب کار از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار