نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است.
کد خبر: ۲۵۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکباری در شبیخون فرهنگی قصد دارند عزت واقعی زن مسلمان را هتک کنند وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران بوده که باید در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: صیانت از حریم اخلاقی جامعه مستلزم توجه جدی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است و بی‌شک بار اصلی حفظ کرامت و حرمت زن مسلمان بر دوش جامعه زنان است که لازم بوده مؤمنین تلاش گسترده‌ای در ترویج و صیانت از ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری زن را مظهر عفت و جمال آفرینش دانسته‌اند و در این راستا می‌فرمایند که اصلاح جامعه در گرو تقوای زن، محیط خانواده و کلاس درس اوست.

وی بیان کرد: حجاب و عفاف تضمین‌کننده سلامت جامعه بوده و حفظ حجاب و عفاف به زنان و دختران جامعه هویت می‌بخشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به ترویج و گسترش حجاب در جامعه اسلامی تأکید و مطرح کرد: حفظ و تقویت فرهنگ حجاب در جامعه خنثی‌کننده هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

اسلامی عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش بسزایی در تحکیم بنیاد خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه داشته و مهمترین مؤلفه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کانون خانواده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار