مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: 400 میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی که در قالب خرید خدمت به افراد زیرپوشش خدمت می‌کنند، پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 12 July 2016

داود احمدیان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون مراکز زیرپوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، شامل بیمارستان با 102 تخت،درمانگاه تخصصی شیروان و اسفراین و درمانگاه عمومی جاجرم است.

وی بیان داشت: در این مراکز درمانی از حداکثر ظرفیت برای ارائه خدمات به افراد زیرپوشش استفاده می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد: امسال سه طرح مهم را در دستور کارداریم که ارتقای بیمارستان از 102 به 160 تخت ،احداث کلینیک تخصصی و همچنین ایجاد سوله مدیریت از برنامه‌ها است.

به گفته وی این طرح‌ها در سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به خراسان شمالی هم مورد تایید مقام عالی سازمان قرار گرفت.

احمدیان با اشاره به شمار افرادی که با مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی همکاری دارند گفت:  در درمان مستقیم در استان 400 نفر به‌صورت مستقیم و تخصصی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: همچنین در ارائه خدمات هتلینگ در بیمارستان پیگیری‌ها   و اقداماتی هم انجام‌شده است و تلاش می‌شود بیماری که به این مراکز مراجعه می‌کند مشکلی در این خصوص نداشته باشد.

احمدیان افزود: در حوزه اسناد پزشکی هم که با بیش از 300 مراکز درمانی و تخصصی طرف قرارداد هستیم  به‌صورت خرید خدمت به افراد زیرپوشش تامین اجتماعی خدمات درمان می‌دهند.

وی با اشاره به بدهی درمان تامین اجتماعی استان به برخی از مراکز درمانی که خدمات مختلفی را به مردم ارائه کرده‌اند گفت: در این راستا  مقرر شد تا 60 درصد از بدهی‌های با ارائه اسناد طرف 15 روز پرداخت و بقیه نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی بیان داشت: میزان پرداختی به پزشکان طرف قرارداد با تامین اجتماعی در قالب مرحله نخست 400 میلیارد ریال را بالغ می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار