دهکده سلامت با90 غرفه فرهنگی، آموزشی، پزشکی با حضور برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی درمجموعه فرهنگسرای ولا شهرستان ری برپا شد.
کد خبر: ۲۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 21 April 2015
در مراسم افتتاح این نمایشگاه معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست تهران در گفت وگو با ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای سطح آگاهی شهروندان برشمرد و اظهار داشت: نمایشگاه هفته سلامت با هدف تقویت فرهنگ خود مراقبتی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش های زندگی برای تامین سلامت عمومی جامعه برپا شد.

برومند نامداری با اشاره به شعار هفته سلامت عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و شعار بهداشتی سال ایمنی غذا از مزرعه تا سفره افزود: مسوولیت پذیری و مدیریت افراد در برای حفظ و بهبود سلامت و پیشگیری از حوادث و بیماری های مختلف را ازدیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی با تشریح ویژه برنامه های مدیریت شهری به مناسبت آغاز هفته جهانی سلامت استقرار ایستگاه اهداء خون در دهکده سلامت نیز اشاره کرد و گفت: نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس، برپایی تورهای تفریحی آموزشی سلامت محور، و پیاده روی هزار شهروند با عنوان هم گام با سلامت از دیگر برنامه های هفته سلامت در منطقه 20 است که با مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه های اجتماعی فرهنگی هفته سلامت با رویکرد طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید طراحی شده است، تاکید کرد: خانه های سلامت، سراهای محله، کانون های اجتماعی نیز از امروز تا پایان هفته سلامت در قالب دوره های آموزشی، نمایش های هنری، مشاوره های پزشکی و تغذیه به شهروندان خدمات رایگان ارائه خواهند کرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار