کد خبر: ۲۵۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 12 July 2016


معاون اجتماعی بهزیستی استان البرز گفت: پایگاه‌های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌خیز البرز فعال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهشید موقر عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین مسائل و برنامه هایی است که باید به درستی اجرایی شود افزود: در این راستا پایگاه‌های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌خیز البرز فعال شد.

وی ادامه داد: در این راستا و برای ارائه خدمات بیشتر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقاط حاشیه‌ای و آسیب خیز این استان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه پایگاه‌های خدمات اجتماعی نیز در مناطقی از جمله سهرابیه، اخترآباد، حصار، قوچ حصار ملک آباد نیز راه‌اندازی شده است افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای توسعه خدمات رسانی به افراد آسیب دیده اجتماعی نیز انجام شده است،‌ اجرای طرح حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل است.

موقر تصریح کرد: تاکنون 300 کودک بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شده‌اند که اقدامات لازم برای ارائه خدمات به این کودکان اندیشیده شده است.

به گفته وی در اجرای این طرح برای 220 کودک حساب پس‌انداز افتتاح شده و مبالغی نیز برای کمک به وضعیت تحصیلی و شرایط معیشتی کودک به حسابشان واریز شده است.

موقر در ادامه سخنان خود به تماس های شهروندان با تلفن 123 اشاره کرد و بیان داشت: براساس آمار موجود در 24 ساعت 143 بار با این مرکز تماس حاصل میشود که 132 مورد آن غیرمرتبط است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار