در مراسمی با حضور معاون استاندار قزوین، قلی پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۲۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور شمس عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور و عباسعلی درافشانی معاون استاندار قزوین، مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین معرفی شد.

در این جلسه عباس علی درافشانی با ارائه شاخصهای توسعه یافتگی استان در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: شاخص های استان در تولید ناخالص داخلی، تعداد شهرکهای صنعتی و واحدهای صنعتی و کشاورزی مستقر در استان، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در توسعه استان نقش مهمی دارند و با ایجاد زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می توان امیدوار بود کیفیت زندگی مردم، حرکتهای علمی و تحقیقاتی و فعالیت بنگاههای اقتصادی رشد قابل توجهی یابد.

وی با اشاره به حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قزوین گفت: خوشبختانه حمایت های لازم برای توسعه زیر ساخت از سوی وزیر در استان صورت گرفت و شرایط مطلوبی در این زمینه ایجاد شده است.

در ادامه شمس عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور ضمن معرفی قلی پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین اظهارامیدواری کرد با همکاری دستگاههای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه توسعه زیرساختها و تکمیل فیبر نوری در استان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار