نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بازدید از طرح‌های ورزشی به استان اردبیل سفر کرد.
کد خبر: ۲۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 13 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با هدف دیدار با استاندار اردبیل، ورزشکاران و مدیران و روسای ورزش استان، افتتاح پروژه‌های ورزشی، بازید از طرح‌های اجرایی و حضور در جشنواره ملی اسب های اصیل به این استان سفر کرده است.

سجادی در اولین روز سفر خود ضمن دیدار با استاندار اردبیل و بررسی راهکارهای توسعه ورزش بویژه زیرساختهای ورزشی، اولین درمانگاه پزشکی ورزشی استان اردبیل را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

وی همچنین امروز با بازدید از ورزشگاه شش هزاری نفری رضازاده اردبیل، در جمع روسای هیئت های ورزشی استان اردبیل حضور یافته و مشکلات توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را مورد بررسی قرار می دهد.

بازدید از پیست اسکی چمن فندقلو در شهرستان نمین، بازدید از مرکز استعدادیابی اردبیل، بازدید از خانه در حال ساخت کشتی سرعین و... از دیگر برنامه های معاون وزیر ورزش و جوانان در روز اول می باشد.

بازدید از مجتمع فرهنگی و ورزشی شورابیل در قالب جاده سلامت و اسکیت، بازدید از تالار وزنه برداری اردبیل، استادیوم ۲۰ هزار نفری علی دایی، نشست با فعالان حوزه ورزش و... برنامه های روز پنجشنبه سجادی در این سفر خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین طی این روز در افتتاحیه جشنواره ملی اسب اصیل عرب در اردبیل شرکت می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار